Taas kerran tällaisesta ongelmasta kyse. 130 hp AVF motti tärisee selvästi tuossa 1800-1900 rpm, ei tunnu hyvältä. Muuten menee hyvin, yli 2000 rpm ei tärise.
Mitä ongelmia pumppusuuttimet voi aiheuttaa vanhemmiten, nyt ajettu 147 tkm?
130 hp:n värinä 1800-1900 rpm
Valvoja: ffp jäsenet
Vaikkei mulla ookaan yhtäpaljoa tehoja =(, niin tärisi mullakin. En oo varma onko syy tässä, mutta mulla vaikutti varmaankin moottorin tukikumit?
En oo kiinnittänyt huomiota, että enää olisi tuota resonointia. Ja paikka mikä mulla resonoi oli loppujen lopuksi kytkimen poljin. Hieman kun painoi poljinta resonointi hävisi.
En oo kiinnittänyt huomiota, että enää olisi tuota resonointia. Ja paikka mikä mulla resonoi oli loppujen lopuksi kytkimen poljin. Hieman kun painoi poljinta resonointi hävisi.
Mulla on aivan sama homma, sama kone. Jyrinä on viime aikoina koventunut. Ostaessani auton 65tkm ajettuna en ainakaan tuollasta huomannut, nyt 109tkm mittarissa. UltimateVW:n puolella on ollut vastaavasta juttua.
Erikoisinta tuossa on se, että mielestäni keli vaikuttaa jyrinän kovuuteen. Tuon kun joku selvittää, niin moni vastaavasta kärsivä saa helpotuksen.
Erikoisinta tuossa on se, että mielestäni keli vaikuttaa jyrinän kovuuteen. Tuon kun joku selvittää, niin moni vastaavasta kärsivä saa helpotuksen.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”