huurtuvat "angel eye" valot
Valvoja: ffp jäsenet
huurtuvat "angel eye" valot
missä vika kun "agel eye" valot huurtuvat? onko tähän pulmaan jokin ratkaisu? viisaat kertokaa? :)
Se on huohotinletku jonka tehtävänä on päästää kosteus pois. Mutta on totta ettei halvat tuning pokemon valot halua pysyä kuivina. Saattaa auttaa jos purat umpion pohjan ja lasin liitoskohdat ja tiivistät ne uudelleen. Itse suosittelen butyyliä koska siliconista haihtuu etikkahappoa joka saattaa "rasvoittaa" heijastinpintoja ja itse lasia.
Profiilin mukainen passatti ja FK:n kirkasoptiikkaumpiot. Molemmat umpiot huurtuvat samalla tavalla. Vesihöyryn kertyminen ajovalon lasin sisäpinnalle tuntuu olevan varsin tyypillinen ongelma monessa autossa jopa alkuperäisessä umpiossa.
Muutamilla forumeilla oli ohjeita, että umpioiden tuuletus ei toimi. Parin lisäreiän tekeminen on auttanut kun reikään laittaa letkunpätkän, ettei mene roskia.
Umpioiden kuumailmapuhaltimella kuivattamisen jälkeen kestää muutamia satoja kilometrejä vesikelissä niin alkaa umpiot höyrystyä taas samalla tavalla.
Neuvoja todellakin otetaan vastaan.
Muutamilla forumeilla oli ohjeita, että umpioiden tuuletus ei toimi. Parin lisäreiän tekeminen on auttanut kun reikään laittaa letkunpätkän, ettei mene roskia.
Umpioiden kuumailmapuhaltimella kuivattamisen jälkeen kestää muutamia satoja kilometrejä vesikelissä niin alkaa umpiot höyrystyä taas samalla tavalla.
Neuvoja todellakin otetaan vastaan.
Tuninki umpion tiivistystä. Kannattaa tehdä ennenkuin ruuvaa autoon kiinni.
- Irroita kaikki saumakohdat (yleensä "lasi", joskus pohja on kaksi osainen)
- Laita tiiviste pintojen väliin plastista butyyli massaa, ei kovetu. Ei haihdu rasvoja.
- Varmista huohotus. Tee jos puuttuu. Alanurkka ja ylänurkka. Niin että toinen on
sisäreunassa ja toinen ulkoreunassa. Letkun pätkät alaspäin.
- Säätöruuvien akseleihin jäykkää silikoni rasvaa.
- Kokoa koko komeus.
- Extreme lisätiivistyksenä elastinen suojalakka päälle, suojaa lasiosa.
- Varmista ettei lokasuojista pääse lentää kuraa umpioiden takaosiin.
Näillä eväillä on umpiot pysyneet kuivina.
- Irroita kaikki saumakohdat (yleensä "lasi", joskus pohja on kaksi osainen)
- Laita tiiviste pintojen väliin plastista butyyli massaa, ei kovetu. Ei haihdu rasvoja.
- Varmista huohotus. Tee jos puuttuu. Alanurkka ja ylänurkka. Niin että toinen on
sisäreunassa ja toinen ulkoreunassa. Letkun pätkät alaspäin.
- Säätöruuvien akseleihin jäykkää silikoni rasvaa.
- Kokoa koko komeus.
- Extreme lisätiivistyksenä elastinen suojalakka päälle, suojaa lasiosa.
- Varmista ettei lokasuojista pääse lentää kuraa umpioiden takaosiin.
Näillä eväillä on umpiot pysyneet kuivina.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 8 vierailijaa