Kertookaas mulle että täytyykö virittäessä ostaa mega scruitti tms. vai saako jetronicikin ruokkiamaan konetta riittävästi
Ei olis tarkotus ku tehä kansi ja vaihtaa nokat ja jottai pakosarjaa jne jne jne
Mut vaparina tarkoitus pitää
1.8 gti mkII viritys
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 2953
- Liittynyt: 23.7.2003 21:31
- Viesti:
Muistaakeseni perus k-jet läppäkoneisto virtaa 200+ heppaa, eli ei se ensimmäinen ahdistava pitäis olla, toiminta vaan virikoneessa voi muuten olla sähän mitä sattuu. Suurimmaksi ongelmaksi on käsittääkseni muodostunut se, että läppäkansi alkaa "heijata" tyhjäkäynnillä, koska virikone käy helposti hiukan vakiota epätasaisemmin tuolla tonnin pinnassa. Muutenkin koko seosalueella on varmasti vaikea optimoida seoksia, kun säädöt on todella rajalliset.
Itse tykkään k-jetistä, vaikkakin se on vakio koneessa.
Itse tykkään k-jetistä, vaikkakin se on vakio koneessa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa