APUA ! Alustan kanssa tarvitaan neuvoja
Valvoja: ffp jäsenet
APUA ! Alustan kanssa tarvitaan neuvoja
IV golffi on madallettu säädettävällä FK:n alustasarjalla. Ongelmana kuitenkin on, että kallistuksenvakaajan päät ottavat kiinni vetoakseliin. Ongelman saa korjattua asentamalla toiset kallistuksenvakaimet, mutta on olemassa ilmeisesti myös säädettöviä "koiranluita" tai pidempiä sellaisia jotta ko. ongelma poistuisi. Onko kellään tietoa onko näin ja mista sellaisia saa hankittua ? [email protected] odottelee postia, kiitoksia!
GTI:ssä paksumpi vetari, siks ottaa helpommin vakaaja vetariin kiinni ku esim. ykskutosessa. Itellä Leonissa KW V2 ja korkeussäätö takaa korkeimmalla ja edestä sopivasti balanssissa, vetari otti heti vakaajaan. Ongelma ratkaistiin KW:n uudella vakaajalla. Pelkillä säädettävillä koiranluilla ei asia muutu juurikaan mihkään!
-
- -
- Viestit: 2953
- Liittynyt: 23.7.2003 21:31
- Viesti:
Kokemattoman kysymyksiä:
- Miksi vakaajaa vaihtamalla vetari ei ota vakaajaan kiinni?
- Onko koiranluu kuvassa oleva komponentti nro 12?
http://www.saunalahti.fi/markusco/roina ... nluuko.gif
- Miksi vakaajaa vaihtamalla vetari ei ota vakaajaan kiinni?
- Onko koiranluu kuvassa oleva komponentti nro 12?
http://www.saunalahti.fi/markusco/roina ... nluuko.gif
No nyt on alla Weitecin säädettävät koiranluut säädetty parhaaseen mittaansa jollion ei enää minkäänlaisia murheita ett vetari ottaisi kiinni kallistuksenvakaimeen..
Asennuksessa huomioitava että paras mahdollinen kohta säädöistä löytyy koiranluun ollessa lähes tulkoon ala-asennossa, muistaakseni 14mm alareunasta. Mutta noi etäisyydet ovat aikalailla tapauskohtaisia..
Asennuksessa huomioitava että paras mahdollinen kohta säädöistä löytyy koiranluun ollessa lähes tulkoon ala-asennossa, muistaakseni 14mm alareunasta. Mutta noi etäisyydet ovat aikalailla tapauskohtaisia..
Omassa autossa räpläiltiin luiden pituutta edestakaisin ja todettiin, että lyhkäsimpänä ovat "hyvät". Vieläkin rapsuttaa vetari kallariin kiinni (jyrkissä käännöksissä, montuissa jne), eli suoraan sanottuna reippaammalla madalluksella noista luista ei ole mitään hyötyä, ainakaan GTi:ssä. KW:n kallistuksenvakaaja on tulossa...
Juu elikkä ostin 3 koppasen 2.0 8v golffin siinä on 17 tuumat vanteet alla 215 kumeil. Pyörät ottaa todella helposti kiinni kaariin esim jos joku menee istumaan takapenkille. Otin myyjään yhteyttä ja kysyin niin sieltä tuli vastaus ,että on luultavasti tehtaalla tehty madallus?!? Voisiko tämä muka olla totta ? Vuosimalli on 94 nahkasisusta on ja jonkinlainen musiikki paketti takana. Mutta asiaan: Alustan olisin ostamassa mutta kannattaisiko ostaa vakio iskarit+ jouset vai weitecin 40 mm madaltava sarja. Weitecin sarja voisi toimia jos iskarit on vaan niin lopahtaneet ,että perä on laskenut niin. Edestä ei ota missään töyssyssäkään kiinni. Rahaa ei ole mihinkään säädettävään että mikä nyt olisi järkevintä ??
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 18 vierailijaa