eli miten tuota saa testattua, että se pelaa oikein? ku ei paineet enää nouse yli 0.8bar (1.1 pitäis olla) ja kaikki muut on käyty jo läpi ja pelaa...
oli pakopuolellakin ainakin 3 halkeamaa, mutta kai se vielä hetken pelaa tai siis pysyy kasassa...
turbo on irti ja pitäis saada auto pian takaisin ajoon...
kiitos vastanneille jo etukäteen...
k03 hukkaportin testaus (kiire)
Valvoja: ffp jäsenet
k03 hukkaportin testaus (kiire)
Viimeksi muokannut tero_v, 2.5.2006 21:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Harvoin itse tossa hukkaportissa on vikaa... se on niin yksinkertainen.
Itselläni oli paineet hukassa kun hukkaportin läppä oli irronnut ja mennyt hukkaan turbon sisälle.
Jos tarvitset hukkaportin kelloa niin mulla on yks käyttämätön jäljellä. En tarvinnut sitä kun korjaamolla sanottiin ettei kannata korjata turboa (pakopesässä oli kans halkeamia) Ja on mulla muuten irrallinen ehjä pakopesäkin... Loppujen lopuksi ostin sitten kokonaan uuden turbon ja laitoin sen autoon..
Itselläni oli paineet hukassa kun hukkaportin läppä oli irronnut ja mennyt hukkaan turbon sisälle.
Jos tarvitset hukkaportin kelloa niin mulla on yks käyttämätön jäljellä. En tarvinnut sitä kun korjaamolla sanottiin ettei kannata korjata turboa (pakopesässä oli kans halkeamia) Ja on mulla muuten irrallinen ehjä pakopesäkin... Loppujen lopuksi ostin sitten kokonaan uuden turbon ja laitoin sen autoon..
joo tuolla on kuvia mun föönistä ja pakosarjasta... siivet on kunnossa, eikä välystä ole... mut muuten :(
http://variantuning.com/phpbb/viewtopic.php?t=2437
joo antaa hukkiksen olla ku kerran se edes pelaa, täytyy yrittää tuolla turbolla ajella vielä hetken ja hankkia sitten joku uusi ja parempi, ku budjetti antaa myöten.
http://variantuning.com/phpbb/viewtopic.php?t=2437
joo antaa hukkiksen olla ku kerran se edes pelaa, täytyy yrittää tuolla turbolla ajella vielä hetken ja hankkia sitten joku uusi ja parempi, ku budjetti antaa myöten.
Viimeksi muokannut tero_v, 3.5.2006 20:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”