Mitäs teillä kulkevat diesel vehkeet 0-100km/h tai 0-60mph?
Tänään mittailtiin G-tech RR & G-tech Pro mittareilla kaksi päällä skodaa, ykkösellä ei voinut laittaa kaasua pohjaan, kun suti 205 kesärenkailla niin pahasti.
syöttöä otin hieman pois, 400m loppunopeus tippui 148km/h => 142km/h.. ET oli pikku syötöillä sama kuin talvikumeilla 15.8sek.
0-100= 7.9sek
0-60= 7.6sek
yksi päällä ajoista lähtee 0.1sek.
http://www.ssmoparmuscle.com/speedcomp.htm
0-100km/h
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 693
- Liittynyt: 27.2.2005 20:51
- Viesti:
0-100km/h
Viimeksi muokannut 68Corvette, 22.4.2006 23:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
0 - 100km/h 7.09 sek (mitattu G-Tech Pro RR mittarilla) ihan hirveitä pito-ongelmia. Pitäis vissiin olla vetopyörästön lukko.
Unohtu tuo varttimailin aika: 15.399sek/150km/h (0-100km/h oli tuossa vedossa 7.3 sek)
Unohtu tuo varttimailin aika: 15.399sek/150km/h (0-100km/h oli tuossa vedossa 7.3 sek)
Viimeksi muokannut Oltzu, 23.4.2006 16:05. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- -
- Viestit: 235
- Liittynyt: 25.7.2003 20:29
-
- -
- Viestit: 693
- Liittynyt: 27.2.2005 20:51
- Viesti:
Tyrkkäsin uudet tolpat ja jouset alle..
ajoista lähti ~0.3sek
IQ 2.4
kaksi vetoa 0-60mph, "ykkösellä sutii jonkin verran täydellä kaasulla". molemmat vedot 7.19sek.
IQ 1.4
kolme vetoa, "ykkösellä sutii puolella kaasulla" 7.29, 7.16, 7.12.
ilmeisesti on silläkin jotain vaikutusta että rengas on kiinni asfaltissa =)
ajoista lähti ~0.3sek
IQ 2.4
kaksi vetoa 0-60mph, "ykkösellä sutii jonkin verran täydellä kaasulla". molemmat vedot 7.19sek.
IQ 1.4
kolme vetoa, "ykkösellä sutii puolella kaasulla" 7.29, 7.16, 7.12.
ilmeisesti on silläkin jotain vaikutusta että rengas on kiinni asfaltissa =)
Jossain 6,3 ja 6,8 sek välillä. Kaasun annostelu vaikeaa ja ahdin nukahtaa pykältäessä kun siivet ei ehdi mennä kiinni, itsekehitellyn säätösysteemin vika. Renkaina 14" HakkaQ.
Niin sen verran vielä että parhaat ajat tuli 'short shiftaamalla' ykköseltä kakkoselle. Ei todellakaan kannattanut odottaa mihin asti kierrokset nousee pidon löydyttyä (5500 rpm) vaan heti kakkoselle kun on päässyt joltisenkin liikkeelle.
Pitää muuttaa ahdin AFN-pakosarjalle niin saa säädön toimimaan paremmin ja turhat viiveet pois.
Niin sen verran vielä että parhaat ajat tuli 'short shiftaamalla' ykköseltä kakkoselle. Ei todellakaan kannattanut odottaa mihin asti kierrokset nousee pidon löydyttyä (5500 rpm) vaan heti kakkoselle kun on päässyt joltisenkin liikkeelle.
Pitää muuttaa ahdin AFN-pakosarjalle niin saa säädön toimimaan paremmin ja turhat viiveet pois.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa