mk2 GT:n kaasari ongelma, sekä sähkökaavio?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

snowman
-
Viestit: 257
Liittynyt: 25.7.2003 15:09
Viesti:

mk2 GT:n kaasari ongelma, sekä sähkökaavio?

ViestiKirjoittaja snowman » 22.4.2006 20:44

Nyt tuli ongelma eteen, johon varmaan joku osaa antaa neuvoa...
Eli -87 GT:hen on vaihdettu ilmeisesti joskus weber kaasari ja nyt kasatessa tuli ongelmaksi alempi alipaineletkut sijoitus, eli mihin se on tarkoitus liittää? On sen verran hyvin vuoden aikana letkujen paikat unohtunut, ja osaa on jouduttu vaihtamaan, kun olivat ennenstään niin risoja...
Kuvat
Yritin kahlata läpi juttuja, mut tuohon nyt ei löytynyt vastausta.
Ja jos viisas osaa ketoa minkä mallin kaasari on kysessä, koska ei siinä näy mitään tyyppimerkintää, ainoastaan numerosarjoja.

snowman
-
Viestit: 257
Liittynyt: 25.7.2003 15:09
Viesti:

ViestiKirjoittaja snowman » 27.4.2006 22:32

Eikö nyt kukaan GT kakkiksen omistaja kehtaa kahtoa konehuonetta ja ottaa sen vertaa kuvia että siinä näkyisi alipaineletkujen paikat??

Entä mistä voisi löytyä netin syövereistä sähkökaavioita g2:seen? Korjausoppaassa varmaan on, mutta sitä ei nyt ole tähän hätään...
Olisin kiitollinen jos joku osaisi auttaa...

Dubsonic
-
Viestit: 2280
Liittynyt: 12.8.2003 12:22

ViestiKirjoittaja Dubsonic » 27.4.2006 22:55

tuolta visiinkin löytyy jotain sähköjuttuja

e: kerroppas et mihin ne alipaineletkut menee niin varmaankin osaan vastata et mihin kohtiin ne pitäs tunkee

snowman
-
Viestit: 257
Liittynyt: 25.7.2003 15:09
Viesti:

ViestiKirjoittaja snowman » 1.5.2006 21:06

jos tietäisin mihin ne alipaineletkut pitää laittaa, niin en kyselisi...

Mutta kuvia konehuoneesta auttaisi jo minua jonkin verran!
Kun kaikki alipaineletkut eivät ole kiinni ja auto käynnistyy, mutta sammuu heti... eli sais suljettua pois laskuista tuo irtonaisten letkujen vaikutus.

SS
-
Viestit: 8737
Liittynyt: 28.7.2003 11:08

ViestiKirjoittaja SS » 1.5.2006 21:13

Tulppaa ne letkut nyt ainakin, ettei kone ime ilmaa sitä kautta. Luultavasti vastauksia ei löydy siksi, ettei alkuperäisestä Pierburgista löydy täysin vastaavia letkuliitäntöjä.

Edit: Yksi kaasuläpän alapuolella oleva letku menee ainakin ilmanputsarikotelon kylkeen ja jatkaa siitä matkaansa imuilman suunnanvaihtoläpälle. Ilmanputsarikotelon kyljessä on siis termostatti jonka kautta letku kiertää.

Dubsonic
-
Viestit: 2280
Liittynyt: 12.8.2003 12:22

ViestiKirjoittaja Dubsonic » 1.5.2006 22:46

jaa kun mä luulin et et tiedä et mihin ne tulee kaasarissa kiinni, noh mitä noita letkuja nyt on yks alipaineletku menee jakajalle, yks menee ainkin vakiossa visiinkin jonkinlaisen termarin kautta imuputken läpälle ja meniköhän niitä nyt viel muita, ei oikeen muista.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 15 vierailijaa