Olen vähän kuutamolla näiden Volkkareiden kanssa kan on ensimmäinen laatuaan mulla. 3 koppanen perus 75 hv hönkivä pannu, ja aattelin kysästä, että onko mitään keinoa (helppoa) piristää konetta... esim. vaihtaa nokkaa, kantta tai olisko jotai muuta fiksua keinoa jota inssi ei huomais ainenkaa ihan heti. kattelin tossa et onhan siellä ihan 4-piste ruitta.
(P.S En rupea laittaa mitään tuning tuning putkea tai muuta tuning hilpettä, koska ne ei auta.)
Golf 3 (voiko konetta piristää ?)
Valvoja: ffp jäsenet
vapariinhan noita heppoja ei halvalla saa kovinkaan paljoa. Kansi viripajalle, jyrkempi nokka, peltisatsi, putkisto, säädettävä moottorin ohjaus, säädettävä nokkafillari, porttaus, stoukkaus, tasapainotukset ja kaikkien liikkuvien osien keventäminen, ym, ym. Kyllä kait ne repii tollasista koneista yli kahta sataa parahimmillaan vaparina. Rahaa tosin palaa sitten ihan riittävästi.
-
- -
- Viestit: 2953
- Liittynyt: 23.7.2003 21:31
- Viesti:
Usein kaasuläpän koko tai pienuus on suurin virtauksen ahdistaja, tossa mallissa tosin taitaa nenäkeppikin olla melko kesy. "Tuningputkistot" ei itessään paljoa tee, mutta on kuitenkin osa toimivaa kokonaisuutta. Koitas ny aluks vaikka kysellä hiottua tai oikeeta virinokkaa, ja isompaa kaasuläppää/imusarjaa vertailumalleista. Polttoaineensaantia olisi syytä lisätä paineensäätimellä ja mahdollisella chippauksella.
Jossain virikirjassa oli juttua Gsi Corsan koneesta, josta saatiin 25-30% teholisäys kyseisillä kikoilla vieläpä vakionokalla moottoria avaamatta. Se että vapareista ei saa tehoja on kakkapuhetta, katukonetta tehtäessä usein törmätään kohtuuttomiin päästöihin ja polttonesteen kulutuksen kasvuun. Lisäksi huipputehoon tuijottaminen on ed. katukoneessa toisarvoinen asia.
Jossain virikirjassa oli juttua Gsi Corsan koneesta, josta saatiin 25-30% teholisäys kyseisillä kikoilla vieläpä vakionokalla moottoria avaamatta. Se että vapareista ei saa tehoja on kakkapuhetta, katukonetta tehtäessä usein törmätään kohtuuttomiin päästöihin ja polttonesteen kulutuksen kasvuun. Lisäksi huipputehoon tuijottaminen on ed. katukoneessa toisarvoinen asia.
Yhtään enempää mainostamatta eli ei ole oma lehmä ojassa:
http://www.ralli.net/modules.php?name=m ... 5&de=25512
ja kyllä lähtee.
http://www.ralli.net/modules.php?name=m ... 5&de=25512
ja kyllä lähtee.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa