Eli kun lukitsen pumpunpyörä tapilla, niin merkit ei enää täsmää pyörässä ja taustalevyssä . Heitää ainakin hampaan verran. Luotanko tappiin vai merkkeihin?
Toinen ongelma on hihnan kiristys, minkä jälkeen jako heittää taas. Millä lukita kampura ettei se liiku hihnaa kiristäessä.
Kiristys vaiheessa tappi pois pumpusta, nokkapyörä löysällä nokka-akseli tietysti lukittu toisesta päästä, kiristetään hihna, kiristetään nokkapyörä.
Menikö se näin?
Transporter 1.6 TD ajoitus ongelma
Valvoja: ffp jäsenet
Mä ainakin tein niin että katoin kampuran ja nokan YKK ja sitten pumppua siihen lukituskohtaan ja siitä viel yhen hampaan verran ikasemmalle koska jos pumppu on lukittuna siihen missä sen pitäis olla niin ei lähde edes käyntiin.. näin mulla mutta en tiedä onko pumpussa sitten joku ero.. Niin ja toi mulla on -87
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa