Haetaanko vikaa lämpömittarin anturista vai onko jotain muitakin mahdollisia vikapaikkoja, kun lämpömittari lopetti toimintansa kokonaan? Edellisellä ajelulla toimi normaalisti ja tänään pari päivää seisottuaan ei neula nouse lainkaan.
Golf Mk1 Cabrio 1,8i 1988 kone JH
Lämpömittari lopetti toiminnan
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 2556
- Liittynyt: 3.9.2005 13:59
Saattaahan tuo olla vesipumppukin, mutta eikös se pitäs jossakin vaiheessa nousta edes vähäsen, vaikkei normaalille tasolle nousiskaa..?
Voi olla myös virtalukon pohjan maadotusvika, eli lukonpohja vaihtoon.
Luulisin kyllä että jos se tosta virtalukon pohjasta on ni on varmaan jotakin muitakin kosmisia sähkövikoja..
esim. itellä puhallin lähtee huutamaan täysillään kun auto on sammuksissa, mutta virrat päällä ja räppää pitkät päälle ;D
pohja menossa vaihtoon kun jaksaa ja kerkeää -->
Voi olla myös virtalukon pohjan maadotusvika, eli lukonpohja vaihtoon.
Luulisin kyllä että jos se tosta virtalukon pohjasta on ni on varmaan jotakin muitakin kosmisia sähkövikoja..
esim. itellä puhallin lähtee huutamaan täysillään kun auto on sammuksissa, mutta virrat päällä ja räppää pitkät päälle ;D
pohja menossa vaihtoon kun jaksaa ja kerkeää -->
Eipä ollut Cabrion mittarin anturissa vikaa tai ainakaan ei ruvennut uudella anturilla toimimaan. Nyt on tarvikemittari asennettuna, mutta alkuperäinen mittari olisi mukava saada toimimaan. Onko kojelaudan purku paha homma? Tuolle mittarillehan varmaan tulee johto anturilta ja virta&maa nämä voisi vielä tarkistaa.
Samavika ilmeni Passatissa eilen. Mittari ei värähdäkään ja vikakoodit:
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 038 906 019 BN
Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1344
Coding: 00002
Shop #: WSC 05311
1 Fault Found:
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
P1256 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 3B0 920 845 A
Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13
Coding: 21125
Shop #: WSC 42500
1 Fault Found:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
30-00 - Open or Short to B+
Täytyy tarkistaa liitokset. Osaako joku antaa vinkkiä mistä kannattaa anturia ja liitoksia etsiä? Moottori on AVF 1,9 TDI -01
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 038 906 019 BN
Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1344
Coding: 00002
Shop #: WSC 05311
1 Fault Found:
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
P1256 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 3B0 920 845 A
Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13
Coding: 21125
Shop #: WSC 42500
1 Fault Found:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
30-00 - Open or Short to B+
Täytyy tarkistaa liitokset. Osaako joku antaa vinkkiä mistä kannattaa anturia ja liitoksia etsiä? Moottori on AVF 1,9 TDI -01
Kävin hakemassa Laakkoselta anturin(28€). Löysin imusarjan ja välijäähdyttimen välisen putken alta vastaavan näköisen anturin. Anturi oli kuitenkin kiinni öljyletkussa. Anturi oli muuten saman näköinen, mutta liitin oli erilainen(kaksinapainen).
Täytyy jatkaa huomenna etsintöjä kannen letkulähdöistä.
Täytyy jatkaa huomenna etsintöjä kannen letkulähdöistä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa