Audi hyytyi pihaan?
Valvoja: ffp jäsenet
Audi hyytyi pihaan?
No näin kävi,eli olin asentelemassa lisävaloja audiin ja räntää tuprutteli taivaan täydeltä.Valojen asennuksen jälkeen rupesin starttailemaan,mutta ei minkäänlaista yritystäkään käynnistyä.Sen verran tuossa tuli selvitettyä,että bensa pummppu ei pyöri tuolla tankin päällä,eikä sulakkeelle tule virtaa.Kysymys:Onko bensa pumpulle oma rele sulake rasiassa,vai miten virta kulkee b-pumpulle?Eli voisinko kokeilla akulta suoraan sulakkeelle virtaa,niin näkis lähteekö pumppu pyörimään.Autossa on tosiaan painepumppu tankissa ja varaaja auton alla.Pumppuun tulee 4 johtoa.Ja vielä voiko kosteus saada aikaan tämmösen hässäkän?Niin vielä sen verran lisäisin,että autossa on edellinen omistaja laittanut 2 johtoa releen alle sulake rasiassa,näytti lisävalo kytkennältä,otin joka tapauksessa tämän johdotuksen pois,ei luulisi vaikuttavan asiaan. Ehdotelkaa jotain.
ifa,tarkoitin releen ohjaus virtaa(jostain syystä releelle ei tule ohjausvirtaa)
Asia on kuitenkin ratkaistu seuraavasti:Ohjaus virta puolalta ja tarvike rele väliin,piuhat alkuperäisen releen napoihin. Eli ei ymmärtääkseni tarvitse relettä sulakerasiassa,koska puolalta tuleva virta ohjaa tarvikereleen kautta bensapummppua,korjatkaa jos olen väärässä.
Asia on kuitenkin ratkaistu seuraavasti:Ohjaus virta puolalta ja tarvike rele väliin,piuhat alkuperäisen releen napoihin. Eli ei ymmärtääkseni tarvitse relettä sulakerasiassa,koska puolalta tuleva virta ohjaa tarvikereleen kautta bensapummppua,korjatkaa jos olen väärässä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”