Eli jos jollain on kuvia miten olette toteuttaneet suoraa kontinluukkua jediin niin mielelläni haluisin kattella millanen on ja millaisen itse tekis.
Kiitos
Jetta 2 kontinluukku
Valvoja: ffp jäsenet
Mun pitkäaikais projekti , joka on tällä hetkellä kyllä maalia vaille valmis.
Jep, eli takavalojen kohdalla tulee ongelmia, siinä luukussa kun on se lista joka on valojen kohdalta ulompana kuin luukun pinta. Ilman sitä listaa tulee valojen reunoilta tökerön näköinen.
Yhden hienon toteutuksen olen nähnyt, oli pistetty Golfin takavalot ja sitten suora luukku, ja luukun päälle pieni spoileri.

Yhden hienon toteutuksen olen nähnyt, oli pistetty Golfin takavalot ja sitten suora luukku, ja luukun päälle pieni spoileri.

-
- -
Yleensä solenoideja asennetaan siksi, että se luukku aukeaisi myös talvella. Varsinkaan Golfin luukkua ei muuten saisi talvella auki millään. Solenoidi on luukun sisäpuolella kuivassa ja käyttää suoraan luukun sisässä olevaa vipua joten mikä siellä edes voisi jäätyä? Eli luultavasti asennuksessa on ollut vikaa :Dsolenoidi vaan saattaa olla aika v-mainen talvella..itellä ainakin veti jäihin eikä kontti sit auennu..tosin asennuksessakin saatto olla vikaa..:D
Jostain biltemasta vaan paljon suorakaiteen muotoisia heijastimia ja pakkelia luukkuun ja tökkää heijastimet kiinni märkään pakkeliin :D
Ei vaan ihan samaa on tullu mietiskeltyä että oisko suora takaluukku hyvä, vai viritteliskö tasasesti sisään koko luukun... Mutta kun ei ole hitsausvehkeitä eikä hermoja siirtämään korin puolelta...
Ei vaan ihan samaa on tullu mietiskeltyä että oisko suora takaluukku hyvä, vai viritteliskö tasasesti sisään koko luukun... Mutta kun ei ole hitsausvehkeitä eikä hermoja siirtämään korin puolelta...
-
- -
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”