1.6td Runkolaakereista

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

AKocco
-
Viestit: 67
Liittynyt: 21.10.2003 18:48

1.6td Runkolaakereista

ViestiKirjoittaja AKocco » 26.3.2006 20:52

Onko lohkoissa eroa vaiko pelkästään laakereissa kun on tarjolla kiinteillä välilevyillä ja erillisillä??

Janssoni
-
Viestit: 212
Liittynyt: 11.5.2005 21:03

ViestiKirjoittaja Janssoni » 27.3.2006 20:28

Mun käsityksen mukaan vaan laakereissa on eroa, ei lohkoissa.. Ainaki saksalaisissa laakereissa on kiinteät päittäisvälyslaakerit keskimmäisessä rungossa. Jos sitä tarkotit..

AKocco
-
Viestit: 67
Liittynyt: 21.10.2003 18:48

ViestiKirjoittaja AKocco » 27.3.2006 22:54

just sitä tarkotin.
Koneen kasaus alkamassa mutta ei muista että kummat tossa lohkossa oli paikallaan eikä huvittas varastoon ostella vääriä liuskoja.

Mitähän tossaki on haettu ku on kahenlaisia liuskoja?

Janssoni
-
Viestit: 212
Liittynyt: 11.5.2005 21:03

ViestiKirjoittaja Janssoni » 28.3.2006 22:08

Varmaan sitä että on helpompi kasata, ei tarvi vaseliinin kans tuhertaa niitä päittäisliuskoja sinne lohkoon ja sitte sihtailla kampia paikalleen.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa