Tuossa KC:ssä kun on aika reteet syötöt niin tuli tuossa huomattua että nelosella yli 120km/h niin savutus loppuu kuin seinään vaikka vauhtia tulee lisää. Vitoselle kun heittää 120 jälkeen niin sauhu on valtava mutta vauhtia ei juuri tule ellei ole alamäki :D Eli lisää syöttöä vai mitä? Minulle kun tuo ruiskupumpun sielunelämä on melko tuntematonta.
T: hävisin 2.8 TDIC Fiat-pakulle Oulun motarilla :D
Soppako loppuu kierroksilla vai mitä?
Valvoja: ffp jäsenet
^ ku oliski se mittari niin tietäisin. W nasta ei ollut käytössä (rempattu laturi) niin bilteeman mittari ei puhua pukahtanu mitää. Olen katsellut anturisarjalla olevaa mittaria muttei ole löytyny hyvää (saa muuten ehdottaa :) )
Tosin kaasua hölläämällä oli suora vaikutus nopeuteen eli melko tapissa vissiin mentiin, sehän meinaa sitä että kone kerkeis polttaa kaike mitä tuli ja vitosella taas välitystä on liikaa, se kun on tuossa melkein loikkari..
Tosin kaasua hölläämällä oli suora vaikutus nopeuteen eli melko tapissa vissiin mentiin, sehän meinaa sitä että kone kerkeis polttaa kaike mitä tuli ja vitosella taas välitystä on liikaa, se kun on tuossa melkein loikkari..
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 235
- Liittynyt: 25.7.2003 20:29
nelisen vuotta sitten 2,8 JTD maxi ducato tavaratila kattoa myöten täynnä renkaita ja 2 jannua kopissa kulki autobahnilla tasasella tämän verran.
-
- -
- Viestit: 434
- Liittynyt: 22.6.2004 23:22
-
- -
- Viestit: 434
- Liittynyt: 22.6.2004 23:22
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 22 vierailijaa