Keskuslukituksesta kaukolukitukseen
Valvoja: ffp jäsenet
Keskuslukituksesta kaukolukitukseen
Eli Mistä sais tilattua mahdollisimman halvalla tollasen kaukokeskuslukitus sarjan? Itellä on keskuslukitus,mutta avaimesta ja tekis mieli laittaa tommonen kauko-ohjaus. Onko tämä vaikea asentaa?
Itsellä on VDO Comfort Lock tai joku vastaava omassa autossa. Hyvin on toiminut reilun vuoden ja hintaa laitteella oli muistaakseni vajaa 100 €.
VDO on KAHAn maahantuoma eli sitä saa kaikista varaosa liikkeistä, jotka ostavat tavaraa KAHAlta.
Asennusohjeet tulivat setin mukana, mutta kuitenkin itse jouduin käyttämään sähkömies kaveria asennusapuna... Mutta jos hallitset autosähköjä vähänkään minua paremmin niin asennuksen ei pitäisi olla suurikaan ongelma.
VDO on KAHAn maahantuoma eli sitä saa kaikista varaosa liikkeistä, jotka ostavat tavaraa KAHAlta.
Asennusohjeet tulivat setin mukana, mutta kuitenkin itse jouduin käyttämään sähkömies kaveria asennusapuna... Mutta jos hallitset autosähköjä vähänkään minua paremmin niin asennuksen ei pitäisi olla suurikaan ongelma.
Itse en ole mikään hyvä sähkömies niin siksi olis mahdollisimman helppo asenteinen haussa. Kysyin yhdestä varaosaliikkeestä tuota niin olis ollu 140€ ja päätin jättää sen kauppaan koska tolla hinnalla saa jo hälyttimenkin:)
E: Saako netistä tilattua tollasia Plug&Play asenteisia joissa ei tarvi kun liittimiä yhdistellä??
E: Saako netistä tilattua tollasia Plug&Play asenteisia joissa ei tarvi kun liittimiä yhdistellä??
ARSKA: Merkkiliikkeestä saa. Se tais vaa olla joku 250€......
E-baystä löytyy jollain 35€ samaa sarjaa joka omaan autooni (GOLF 3) laitoin. Sen asennukseen meni tinatuilla liittimillä ehkä tunti ekakertalaiselta.
http://cgi.ebay.de/2-Funkfernbedienung- ... dZViewItem
E-baystä löytyy jollain 35€ samaa sarjaa joka omaan autooni (GOLF 3) laitoin. Sen asennukseen meni tinatuilla liittimillä ehkä tunti ekakertalaiselta.
http://cgi.ebay.de/2-Funkfernbedienung- ... dZViewItem
E-bay
Onko kukaan tilannu tuolta Eepelistä? Tilaisin heti ku osais vähänki tuota sakemannia. PRKL maksan vaikka vaivarahaa jos joku tilaa mulle :D :DDDD
edit: tulis autoon passat 35i
edit: tulis autoon passat 35i
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”