1,9 tdi Passatin vittäminen

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

petnen
-
Viestit: 149
Liittynyt: 7.7.2004 21:26

1,9 tdi Passatin vittäminen

ViestiKirjoittaja petnen » 16.3.2006 21:24

Mikä olis hyvä konsti nostaa 100 hv dieseli tehoa? Onko ainut konsti ostaa jokin tuning poksi ja sitten minkä merkkinen olisi hyvä?

Spy_Duck
-
Viestit: 83
Liittynyt: 28.2.2006 19:43

ViestiKirjoittaja Spy_Duck » 16.3.2006 21:45

searchilla löytyy mm.suutimista juttua..

peni
-
Viestit: 266
Liittynyt: 24.1.2005 22:12

ViestiKirjoittaja peni » 16.3.2006 22:32

Autosi taitaa olla pumppusuutin moottorilla. Silloin ei suuttimista löydy apua, vai onko joku niitä vaihdellut? Kai se lastu on helpoin tapa. Kato vaikka tosta: http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=54064

TDIfreak
-
Viestit: 1798
Liittynyt: 28.7.2003 13:49
Viesti:

ViestiKirjoittaja TDIfreak » 16.3.2006 23:32

Kyllä voi vaihtaa PD150 suuttimet, mutta vaatii kyllä samalla ahtimen vaihdon PD130 malliin tai sopivaan hybridiin tai sitten ihan custom pakosarjan ja vähintään VNT-20 ahdin. Pakoputkistoa ja mielellään cooleria myös uusiksi ja ohjelma sitten kruunaa kaiken. 170 heppaa pd130 ahtimella ja noin 200 kunnon ahtimen ja coolerin kanssa pitäisi lähteä. Löytyy muuten yksi setti pd150 suuttimia...

Samsonite
-
Viestit: 7
Liittynyt: 15.1.2006 13:44

ViestiKirjoittaja Samsonite » 17.3.2006 6:42

Mitä ne suuttimet mahtaa maksaa?Entäpä vaihtotyö? Eli tarkoitan että onko ne koko suuttimet vai pelkät kärjet. Ja millainen homma on pumppusuuttimiin kärkien vaihto? 115 PD ja RACE kärkiä on ilmeisesti saatavissa uusina.

passatpwd
-
Viestit: 110
Liittynyt: 25.10.2005 14:56

ViestiKirjoittaja passatpwd » 19.3.2006 13:36

mitenkäs tuommoinen samanlainen pasa, automaatilla 4-lovinen, kestääkö laatikko virittämistä?

Passat31
-
Viestit: 195
Liittynyt: 27.7.2003 17:50

ViestiKirjoittaja Passat31 » 19.3.2006 14:26

Kaikkihan rikki saa, mutta automaattikin kestää. Turbiini pitäs muokata tiukemmaks, ei pääse hyödyntämään vääntöä yhtään, kun kierrokset on aina yli 3k ja vetää punarajalle ennen vaihtoa.

passatpwd
-
Viestit: 110
Liittynyt: 25.10.2005 14:56

ViestiKirjoittaja passatpwd » 19.3.2006 15:45

niin minä vähän arvelinkin, tuntuu ettei tuo nytkään juuri hyödynnä sitä vääntöä. kuinkas tuo tiukemmaksi muokkaaminen tapahtuu, kuinka herkkä on silloin puottamaan pienempää esim mäkiin? vaikuttaako kestävyyteen?


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa