Läppärungot
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 2953
- Liittynyt: 23.7.2003 21:31
- Viesti:
Läppärungot
Onko noiden läppärunkojen kanssa käytettävä sitä ihmeen painekoteloo vai mikä sen nimi ny olikaan? Mitä sillä oikeen haetaan? Jos haluaa ilman sitä koteloo saada alipainetiedon esim. megasquirtille, niin täytyykö varmaankin jokasesta neljästä imuputkesta vetää alipaineputki ja yhdistää ne ja vetää sitte yksi putki megan alipaineanturille?
Järkevintä on tosiaan pienet putket vetää jokaisesta pytystä MAPille, muuten voi imun pulssit vähän sekoitella systeemiä. Painekoteloa käytetään ahdetuissa peleissä. Megan kanssa kikkaillessa on ihan sama mitä sen kiihdytystorven jälkeen on, joku iso Itg:n tai vastaavan vaahtomuovisuodatin on siisti.
-
- -
- Viestit: 2953
- Liittynyt: 23.7.2003 21:31
- Viesti:
Jarrutehostimelle kait voi vetää vaan yhdestä putkesta letkun?
Mitähän nerot sanoisivat jos toteuttais tällasen systeemin läppärunkojen osalta http://www.gticlub.co.za/images/Article ... Bodies.pdf
Ne kun ne valmiit läppikset maksaa niin tuhottomasti...
Mitähän nerot sanoisivat jos toteuttais tällasen systeemin läppärunkojen osalta http://www.gticlub.co.za/images/Article ... Bodies.pdf
Ne kun ne valmiit läppikset maksaa niin tuhottomasti...
-
- -
- Viestit: 607
- Liittynyt: 23.7.2003 22:32
Itse käyttämäni menetelmä prätkien läppärungoille, leikataan orkkis imusarja poikki melkein juuresta ja hitsataan siihen saman kokoiset putket kuin läppärungoissa on. Sitte letkuilla läppärungot kiinni pakettiin, suuttimet G2 8v tapauksessa kannattaa jättää mielestäni kanteen vaikka prätkän läppärungoissakin melkein poikkeuksetta on paikat niille.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 19 vierailijaa