Ajatusleikkiä virittämisestä - vaikutukset?

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

sms
-
Viestit: 190
Liittynyt: 4.5.2005 9:13

Ajatusleikkiä virittämisestä - vaikutukset?

ViestiKirjoittaja sms » 14.2.2006 15:54

Vaikka mieli tekisi niin järki sanoo muuta (rahoille löytyy muutakin käyttöä eikä tuo katsastus/poliisisetä virittelyistä oikein tahdo tykätä ja kaksi vetävää pyörää on koville väännöille imho liian vähän ja enempää vetäviä kun ei ole).

Kyseessä siis mietintä 90 heppasen jakajapumpullisen virittämisestä.
Paljonko pelkät suuttimet toisivat lisää kaakkeja + vääntöä?
Entäs ohjelma tai ohjelma + suuttimet?
Missäs vaiheessa tommonen vnt-fööni menisi sitten vaihtoon ja paljonko se toisi lisää?

Mitä eroa on muuten 90 ja 110 hp VE-jakajapumpullisilla TDI koneilla? Suuttimet ainakin kai mutta muuta?

Miksu.
-
Viestit: 1248
Liittynyt: 6.9.2004 10:03

ViestiKirjoittaja Miksu. » 14.2.2006 16:08

Ja turbo

sms
-
Viestit: 190
Liittynyt: 4.5.2005 9:13

ViestiKirjoittaja sms » 14.2.2006 16:10

Siis turbo erona vai? Eikös tuo Garret VNT-15 tai 1749V löydy sekä 90 että 110 hp malleista?
Viimeksi muokannut sms, 15.2.2006 19:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Cordos
-
Viestit: 23
Liittynyt: 10.10.2005 10:40

ViestiKirjoittaja Cordos » 14.2.2006 23:13

Ohjelmalla ja suuttimilla saa 90hp:sesta helposti tommoset 150hp niin että auto toimii arkiajossa hyvin ja ilman että ahdinta tarvii vielä vaihtaa. Ainut mitä tarvii vaihtaa melko varmasti on kytkin.. alkaa luistamaan!


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa