Terve!
Olen lukenut useampia juttuja täältä AMR, mutta en ole saannut kysymykseeni vastausta, joten kysyn:
Riittääkö että radio on sammutettu, jos haluaa käyttää vag-commia?
Mittasin mittarilla ja 4 ja 7 välillä on se melkein 12v, virrat ja radio päällä. Auto on leasing, jonka ostan itselleni, ja stocka ei antanut niitä radion irrotustyökalut mukaan. Auto on VW Bora 2003 ja radio CD soitin on Panasonic, joku malli missä etupaneli kääntyy alaspäin.
OBD ja aftermarket radio
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viesti:
Miten sitten on että siinä 4 ja 7 välillä on 12v? pitää kai laittaa siihen vastus väliin ja kattoo mitä tulee...
Siinä on 12v jos autossa on sähköt päällä, mutta ei standby tilassa eli kun radio saa virtaa (en kokeillut standby ja radio päällä)
Mitä siinä kärähtää jos on 12v? meneekö autossa jotain vai vaan se minun obd adapteri?
Siinä on 12v jos autossa on sähköt päällä, mutta ei standby tilassa eli kun radio saa virtaa (en kokeillut standby ja radio päällä)
Mitä siinä kärähtää jos on 12v? meneekö autossa jotain vai vaan se minun obd adapteri?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”