Elikkäs mitäs eroo noilla ekoTD ja TD jetoissa on ollut?...onkos siinä sitte pienempi turbo? ja erilainen syöttöpumppu? vai onko vielä jotain muuta...
Edit:pikku selvityksen jälkeen selvis että noihan siinä on mit eroo...saa tietty informoida et jos siinä vielä jotain on:)...
Onko viellä tietoo että sopiiko tohon jettaan tuo 1,9TD:n syöttöpumppu suoraan kiinni?...mites on tuon 1,9TD:n turbon kanssa sopiiko suoraan vai onko edes järkee laittaa kyseistä turboa vai ostaa samantien suurempi (kkk24?)
Kiitoksia vastanneille:D
ekoTD ja TD erot? EDIT
Valvoja: ffp jäsenet
vaihdoin itselle1.6 eko td.hen k 24 ahtimen, kävi suoraan.
ilman saantia paransin avartamalla koteloa....
asensin jäähyn....
ennakkoa piirun verran lisää ennakolle...
syöttöä kierros lisää....
ahtoa lisäsin 1.2 teen
veikkaan että ois nyt 70 kw, tiedä häntä....
alle 0,5 ahdon pukkaa savua" hieman"jos polkee, kun ahdot ylempänä ei savuta...
ko. ongelman sais poistettua sillä td pumpulla....
niin ja kulutus edelleen 5.5 l /100 km
ilman saantia paransin avartamalla koteloa....
asensin jäähyn....
ennakkoa piirun verran lisää ennakolle...
syöttöä kierros lisää....
ahtoa lisäsin 1.2 teen
veikkaan että ois nyt 70 kw, tiedä häntä....
alle 0,5 ahdon pukkaa savua" hieman"jos polkee, kun ahdot ylempänä ei savuta...
ko. ongelman sais poistettua sillä td pumpulla....
niin ja kulutus edelleen 5.5 l /100 km
Noita eroja voisi kirjata tuonnekin, oikean moottorityypin sivuille:
Luettelo_VAG-moottorityypeistä
Luettelo_VAG-moottorityypeistä
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa