Passat 1.8 -90 yksipisteruiskussa on merkillisiä käyntihäiriöitä. Ajon aikana on silloin tällöin sytytyskatkoksia eli veto lakkaa terävästi sekunnin murto-osiksi. Katkoksiin liittyy sellainen piirre, että kierroslukumittari putoaa nollille katkoksen ajaksi.
Tänään tapahtui vielä sellainen ilmiö, että 15 minuutin parkissaolon jälkeen auto ei lähtenyt käyntiin. Parin tunnin seisomisen jälkeen lähti taas kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Olisiko kellään arvausta, mistä päin sytkäjärjestelmää vikaa kannattaisi lähteä haarukoimaan? Mistä kiekkamittari ottaa signaalinsa?
Passat 1.8-90 sytytyskatkokset
Valvoja: ffp jäsenet
kiekkamittari toimii puolan kautta, muistaakseni vihreä tai harmaa johto. ei sinne montakaan johtoa mene....
villinä arvauksena tohon sinun vikaan veikkaisin virtalukon pohjaa tai sitten puolaa... tai sitten tosiaan se hall anturi, tai jokin liitin siinä "mehumaijan" kyljessä. ruskea eteenpäin lähtevä liitin on joskus itsellä aiheuttanut nykimistä. mutta tosiaan toi voi olla melkein mikä vain. lämpoanturikin voi aiheuttaa ton (sininen tai punainen) en muista kumpi oli kumpi....
villinä arvauksena tohon sinun vikaan veikkaisin virtalukon pohjaa tai sitten puolaa... tai sitten tosiaan se hall anturi, tai jokin liitin siinä "mehumaijan" kyljessä. ruskea eteenpäin lähtevä liitin on joskus itsellä aiheuttanut nykimistä. mutta tosiaan toi voi olla melkein mikä vain. lämpoanturikin voi aiheuttaa ton (sininen tai punainen) en muista kumpi oli kumpi....
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa