Mitä eroa on EV:n ja PB:n kansilla ja imusarjoilla?
Mitä eroa on RP:n männillä verrattuna muihin 1,8 l, 8 v moottoreihin? Esim. EV ja PB.
Mäntien, kansien ja imusarjojen erot (G2: EV, PB ja RP)
Valvoja: ffp jäsenet
EV on K-jetronic joten sen imusarjassa tai kannessa on K-jetin suuttimet. RP on Monojetti ja PB on Digifant. RP:n puristukset on pienemmät eli kait niissä männissä jotain eroa on, isompi palotila tai korkeus, tms.. RP on tehottomin ja taitaa olla ainoa yksipisteruisku näistä kolmesta. Tosin nämä kaikki ehkä jo tiesitkin.
Minulla on yksi kansi jossa on 40 mm imu- ja 33 mm pakoventtiilit ja suuttimien paikat kannessa, joten se on (ilmeisesti) 8 v GTI:stä. Kannessa olevalla osanumerolla 026 103 373 ei ETKAsta löytynyt mitään. Tämän takia kysyisin, että mistä tunnistaa EV:n ja PB:n kannet toisistaan?
Lohkossa on moottorikoodi *RP224993* eli lohko on ilmeisesti RP. ETKA ei tunnistanut myöskään lohkon numeroa 026 103 021 B. Tässä on siis matalammat männät, minkä vuoksi puristusta vähemmän vai onko syy RP:n omassa kannessa?
Lohkossa on moottorikoodi *RP224993* eli lohko on ilmeisesti RP. ETKA ei tunnistanut myöskään lohkon numeroa 026 103 021 B. Tässä on siis matalammat männät, minkä vuoksi puristusta vähemmän vai onko syy RP:n omassa kannessa?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 11 vierailijaa