Corradossa tuli rattilukon purkamisen jälkeen ohjaukseen väljää, kun purin paketin irti. Lukko ei lähtenyt irti ylälaakerista vaan mukana tuli puolet rattiakselista, eli kiinteä tanko, ja putken sisään jäi akselin alapää eli sellainen putkimainen osuus.
Kasaamisen jälkeen ohjaukseen jäi väljää ja sitä on siis tuossa itse kaksiosaisessa akselissa, koska ratin ja alanivelen välillä tuo klappi on. Aluksi luulin, että akseli olisi mennyt puoli kierrosta väärään asentoon ja koitin nyt sitten kääntää toisin päin, mutta tuloksetta. Akseliputken sisältä löytyi purettaessa hauska jotain jousipeltiä oleva palikka, jolle en keksinyt mitään järkevää paikkaa, ohessa siitä kuva:
http://www.kolmiokissa.com/mikan/ffp/osa.JPG
Tuollainen reilun sentin väljä ohjauksessa on käsittämättömän ärsyttävä, joten pitäisi keksiä, että mitä tuolta akselien välistä puuttu, pitääkö tuo liuska jotenkin sinne änkeä? Mitenkään helposti sitä sinne tuskin saa.
Tunnista ohjausakselin osa
Valvoja: ffp jäsenet
Klappia on kääntösuunnassa, ei vaikuttaisi olevan kyse laakerista, vaan tuo akseli on jostain syystä löysä tuosta katkoksestaan. Ihmettelen, että oliskos tällä jousilevyllä mahdollisesti jotain tekemistä asian kanssa. kohta kiskaisen sinne sikaliimat väliin, niin klapit lähtee...
en ole vielä jaksanut niin pitkälle tehdä, että olisin koko suojamuovit purkanut, eli lähteekö tuo akseli alapäästä nivelestä irti kuinkakin helposti? Tai lähteekö tuo akselin putki irti miten?
en ole vielä jaksanut niin pitkälle tehdä, että olisin koko suojamuovit purkanut, eli lähteekö tuo akseli alapäästä nivelestä irti kuinkakin helposti? Tai lähteekö tuo akselin putki irti miten?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa