G2:seen 3-koppasen kahvat?

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

Alexf
-
Viestit: 225
Liittynyt: 24.3.2005 13:15

G2:seen 3-koppasen kahvat?

ViestiKirjoittaja Alexf » 6.12.2005 15:12

Eli miten on? passaako suoraan paikalleen ilman sen kummempia sovituksia? Toinen ihmetyksen aihe olis turvavyöt. Kun vyö on kokonaan kelautunut sisään vyön ollessa irti autosta, miten sen saa ulos? ei lähde, vaikka vähän höllää ja koittaa uudestaan.. aapuuva! =)

hykkyrä
-
Viestit: 1068
Liittynyt: 20.8.2004 13:05

ViestiKirjoittaja hykkyrä » 6.12.2005 15:41

Vyö lähtee avaamalla toisenpuolen koppa siitä kelahässäkästä. En muista kumpi puoli (taisi olla isompi koppa), mutta varovasti. Nimittäin toisella puolella on spiraalijousi joka lävähtää pihalle, ja sitten se on lähes tekemätön paikka. Kun otat sen kopan pois niin tajuat kyllä miten se lähtee löystymään.

Alexf
-
Viestit: 225
Liittynyt: 24.3.2005 13:15

ViestiKirjoittaja Alexf » 6.12.2005 15:59

jees, selvä juttu! Mites kahvojen laita?

Sakke
-
Viestit: 833
Liittynyt: 28.8.2003 10:08

ViestiKirjoittaja Sakke » 6.12.2005 21:41

Eikös sen vyön sais ulos ku asettaa sen samanlaiseen asentoon mis autossaki. Niin mul ainaki alko toimiin.

hykkyrä
-
Viestit: 1068
Liittynyt: 20.8.2004 13:05

ViestiKirjoittaja hykkyrä » 6.12.2005 22:07

^No ei mulla ainakaan, kun se kelautu täysin sisään.

opa
-
Viestit: 491
Liittynyt: 23.7.2003 21:32

ViestiKirjoittaja opa » 6.12.2005 23:39

Ei ne kolmosen kahvat ihan heittämällä kyllä kakkikseen mee.Muistikuvien mukaan mekaniikka erillainen.Itse noita aikoinani koittelin sovitella.
Helpoin tapa uudistaa kakkiksen kahvat on ostaa kiina mallin jettan kahvat jotka ovat toiminta periaatteeltaan samallaiset ku kolmosen mut istuvat "heittämällä" paikalleen.Tosin mistä noita kiina kahvoja taas tällä erää löytää on eri asia.Itse aikanani täältä myyntiosastolta bongasin.

Alexf
-
Viestit: 225
Liittynyt: 24.3.2005 13:15

ViestiKirjoittaja Alexf » 7.12.2005 6:42

no minkäslainen noissa kahvoissa se mekaniikka sitte on? ku kakkiksen kahvathan painaa kieltä alaspäin, ni painaako noi 3sen kahvat edes samaan suuntaan, vai täytyiskö rakentaa jotain mekanismia lisää? vai pääseekö helpommalla hitsaaamalla audin kahvat? rupee vaan vi####aan ku noi kakan kahvat jää koko ajan käteen, ei viittis olla jatkuvasti uusia ostamassa... ja kaikki uudempien mallien osathan on MAGEITA! =D

Hart-sa
-
Viestit: 158
Liittynyt: 21.6.2005 15:54

ViestiKirjoittaja Hart-sa » 7.12.2005 8:30

Hmmm.. eipä vielä ole Jetan kahvat käteen jääneet, vaikka ne orkkikset onkin.. :) Olen kyllä kaikkia muistuttanut että ei saa repiä niistä!

Eemeli
-
Viestit: 4273
Liittynyt: 8.9.2003 11:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja Eemeli » 7.12.2005 16:13

Paskojahan noi kahvat on mutta kyllä ne kohtalaisesti kestää kun ei revi niitä paskaksi. Varsinkin talvella kun ovat jäässä niin hajoaa helposti. Kyllähän sen rautakanginkin saa rikottua ;)
Mitäs ne nuo tuollaset kiina-mallin kahvat on ja mistä semmoisia osaisi edes alkaa etsimään?

Wolle
-
Viestit: 557
Liittynyt: 10.10.2005 14:45

ViestiKirjoittaja Wolle » 7.12.2005 18:27

Kiina-tuotteita löytyy esim tuolta

Dubsonic
-
Viestit: 2280
Liittynyt: 12.8.2003 12:22

ViestiKirjoittaja Dubsonic » 7.12.2005 18:54

kolmosen kahva vetää muistaakseni ulospäin sellasta kielekettä.

Alexf
-
Viestit: 225
Liittynyt: 24.3.2005 13:15

ViestiKirjoittaja Alexf » 9.12.2005 0:08

ai ulospäin? jaa no toihan kuulostaa siltä, että n. puolen päivän liukupinnan_suunnan_vaihdos_hitsailu_kikkailulla toi operaatio saattais onnistuakki! =) Tuolta wollen linkin takaahan löyty kyllä kiina mallin kahvat, mutta saattaapi tulla kalliimmaks ku 3-kopan kahvat, ja oishan niissä sentään hiukkasen enemmän sitä ähellyksen riemua!

edit: eli toisin sanoen: http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=49783


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa