Ruisku 1.8cl mk2:seen...?
Valvoja: ffp jäsenet
Ruisku 1.8cl mk2:seen...?
Mitä vaatii laittaa esim 3-kopan 1.8:in ruisku kakkoseen? Käsittääkseni se käy samaan imusarjaan ku pierupurkki... tai ainaki ne näyttää samalta.. onko näin? varmaankin lambda on laitettava ja... ja... kertokaa mitä tiedätte. Jos jollakin on kiinnostusta, niin olisin valmis vaihtamaan 40mm dellorto dla:t + ilmanputsarin + imusarjan kyseiseen ruikuun ja oheishilppeisiin. Kaasarit ovat autossa kiinni ja jokapäiväisessä ajossa. Vaihtoehtoisiakin järjestelmiä saa ehdotella!!
Eikös nuo kyseiset Lortot kestä turbottamistakin mukavasti? Ainakin olen ymmärtänyt, että kyseiset olis siihen käypäsiä, vaikka ei olisikaan ns. paineistettuja? Ymmärsin, että monikon mukaisesti niitä on siis kaksi kurkkuparia.
Ja mitäs niitä vaihtamaan jos toimii, tosin polttoainetalous voipi olla noilla aika heikko, riippuen kaasujalasta ja säätäjän osaamisesta... eipä pitäis virtauksien loppua kaasuttimista ainakaan.
Ja mitäs niitä vaihtamaan jos toimii, tosin polttoainetalous voipi olla noilla aika heikko, riippuen kaasujalasta ja säätäjän osaamisesta... eipä pitäis virtauksien loppua kaasuttimista ainakaan.
ylipainetta imusarjassa+vaakaimu=en suosittele kenellekkään. Dellotrojen kanssa saa paremman polttoainetalouden kuin webereillä, tosin tehosta usein joutuu tinkimään pari hevosta.
Yksipisteruisku kolmoskoppaisesta vaatii ainakin polttoainepumpun ja lambdan sen ruiskuyksikön lisäksi. Imusarjan sopivuuteen en ota kantaa.
Yksipisteruisku kolmoskoppaisesta vaatii ainakin polttoainepumpun ja lambdan sen ruiskuyksikön lisäksi. Imusarjan sopivuuteen en ota kantaa.
eipä lopu virtaukset ei.... juuri tuon polttoainetalouden vuoksi olisin vaihtamassa.. voi olla että jää kuitenki vaan haihatuksien tasolle. Käsittääkseni noi kyl kestää turbotusta, mut ne pitää ekaks paineistaa. Autosta on mitattu 119hv, jolloin autossa oli kiinni kyseiset kaasarit ja marteliuksen peltisatsi+2"putkisto.
Tosin mitattu teho tuli 4500 kierroksella, koska bensanpaineet katos aina sen jälkeen. Mittauksen jälkeen laitoin autoon sähkösen bensapumpun varmistamaan bensansaantia. Ainaki perstuntumalla moottori toimii paremmin ylhäällä ja teho kasvoi entisestä. Tämän jälkeen tehoja ei oo mitattu uudestaan, mutta säätö äijän (Veli Malin) villin veikkauksen mukaan tehoja olis riittävillä paineilla joku 130-135. Omasta mielestä paras muutos tupliin vaihtamisen myötä on ollu muhkea vääntö, joka on jo 1700 kierroksella 145nmja max 172nm, muhkeita lukemia tai ei, mutta tuntuu kivalta tollasessa pikkukotterossa=). Oliskohan jollakin 16 veen vastaavia lukemia tiedossa ihan vaan vertailun vuoksi?
Tosin mitattu teho tuli 4500 kierroksella, koska bensanpaineet katos aina sen jälkeen. Mittauksen jälkeen laitoin autoon sähkösen bensapumpun varmistamaan bensansaantia. Ainaki perstuntumalla moottori toimii paremmin ylhäällä ja teho kasvoi entisestä. Tämän jälkeen tehoja ei oo mitattu uudestaan, mutta säätö äijän (Veli Malin) villin veikkauksen mukaan tehoja olis riittävillä paineilla joku 130-135. Omasta mielestä paras muutos tupliin vaihtamisen myötä on ollu muhkea vääntö, joka on jo 1700 kierroksella 145nmja max 172nm, muhkeita lukemia tai ei, mutta tuntuu kivalta tollasessa pikkukotterossa=). Oliskohan jollakin 16 veen vastaavia lukemia tiedossa ihan vaan vertailun vuoksi?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa