Miten olette säilyttänyt talven yli kesävanteet...?
Mulla olisi nuo ATP Flash 19" ja kromi reunalla+kumit päällä!
Uskaltaakohan noita jättää talven yli päällekkäin, jos laittaa pahvia jokaisen pyörän väliin...!
Joskus jostain lueskelin, että niitä ei sais säilyttää normaalissa asennossa kumin varassa...?!?
Vanteiden talvisäilytys...Oikea tapa..?
Valvoja: ffp jäsenet
Meinasin just kirjoittaa saman. No laitan vaikka suoran linkin: Bilteman teline. Tuo ei tosin riitä kuin 225 leveille renkaille.
-
- -
- Viesti:
itellä oli tarkotus käydä pesemässä vanteet viime vuonna sen jälkeen kun olin talvirenkaat laittanut alle, mutta sehän tietenkin unohtui ja vanteet oli neljä pinossa ja oikeen harvinaisen paskasina koko talven.
tarinan opetus oli, että lika lähti ihan yhtä hyvin keväälläkin ja mielestäni sillä ei ole mitään väliä onko ne lappeellaan, 45 asteen kulmassa, katossa roikkumassa vai pystyssä kun ei siinä muutamassa kuukaudessa mannerlaatat kauheasti siirry.
tarinan opetus oli, että lika lähti ihan yhtä hyvin keväälläkin ja mielestäni sillä ei ole mitään väliä onko ne lappeellaan, 45 asteen kulmassa, katossa roikkumassa vai pystyssä kun ei siinä muutamassa kuukaudessa mannerlaatat kauheasti siirry.
Huom! Kiilloitettuja vanteita ei missään nimessä kannata sitten vain heittää varaston nurkkaan suoraan ajosta... menevät talven aikana aika rumaan kuntoon, etenkin jos varastossa on kosteaa. Huolellinen pesu, kuivaus ja mielellään vahaus olis poikaa...
Muuten ei kai se niin tarkkaa oo onko ne pystyssä vai lappeellaan, kun ei ne oo autossa alla eikä renkaaseen kohdistu juurikaan painetta. Lyhyt aika tuo kuitenkin on. Mun mielestä turhaa hifistelyä hankkia mitään ihmeen telineitä tai pussitella renkaita jne.
Muuten ei kai se niin tarkkaa oo onko ne pystyssä vai lappeellaan, kun ei ne oo autossa alla eikä renkaaseen kohdistu juurikaan painetta. Lyhyt aika tuo kuitenkin on. Mun mielestä turhaa hifistelyä hankkia mitään ihmeen telineitä tai pussitella renkaita jne.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”