sopiiko opelin vanteet vag-autoon?
Valvoja: ffp jäsenet
sopiiko opelin vanteet vag-autoon?
kyselisin onko kokemusta sopiiko -94 vuosimallin Vectrassa olleet peltivanteet Audi 80:n. Vanteet 4x100 ja keskireikä ~ 57mm.
Mittausten mukaan pitäis passata, mutta kyselen vielä onko muilla kokemuksia asiasta. Pitäis saada ensi viikolla talvikumit jotka ovat olleen ko. Vectrassa.
kiitos vastauksista jo etukäteen
Mittausten mukaan pitäis passata, mutta kyselen vielä onko muilla kokemuksia asiasta. Pitäis saada ensi viikolla talvikumit jotka ovat olleen ko. Vectrassa.
kiitos vastauksista jo etukäteen
Mulla oli opelin vanteissa keskireikä hivenen pienenmpi. Meni paikalleen ku pulteilla veti, en siis ekaksi tätä eroa huomannut, mut pois ei meinannu lähteä millään. Piti lämmittää vannetta ja vääntää pitkällä jerkulla et lähti. Toinen konsti olisi ollut jättää pultit hieman löysälle ja käydä vähä kurvailemassa.
Mulla oli joskus Ventossa talvella jotkin Opelissa olleet aluvanteet ja niissäkin tosiaan keskireikä hiukan liian pieni. Kyse on ihan millin kymmenyksistä, mutta jos sen väkisin kiinni vetää, niin saa kyllä tosissaan riuhtoa sitten keväällä irti niitä. Mä hioin sitten vähän isommaksi niitä keskireikiä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”