Digimittaristo.
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Digimittaristo.
Jos joku vois kertoa, et mistä sais kirjallisuutta kakkos-golfin digitaalimittaristosta, olisin enemmän ku kiitollinen!!! (privana voi panna vinkkejä!)
Viimeksi muokannut GTi-Perttu, 28.6.2007 20:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
Syy siihen miksi noita on vähän on sen äärimmäisen huono kestävyys. Ainakin suomen olosuhteita nuo ei kestänyt ja niitä vaihdeltiin tavallisiin silloin joskus. On tullut itsekkin taputeltua kojelautaa kun mittaristo on täysinpimeä tai vilkkuu kuin Torino yössä. Kojelautahan on aina erilainen Digifiz:n kanssa
-
- -
-
- -
-
- -
-
- -
-
- -
Muistaakseni noita Digifizejä hajosi n. joka toinen ja sen takia niistä luovuttiin hyvin äkkiä. Itse en näe mitään iloa digitaalisesta mittaristosta, viisarimittarit on huomattavasti helpompilukuisia jne..
Saksan eBayssä noita on tarjolla säännöllisesti joten sieltä vain metsästämään.
http://search.ebay.de/search/search.dll?from=R40&_trksid=m37&satitle=digifiz&category0=
Saksan eBayssä noita on tarjolla säännöllisesti joten sieltä vain metsästämään.
http://search.ebay.de/search/search.dll?from=R40&_trksid=m37&satitle=digifiz&category0=
-
- -
No kyllä mä ennemmin ajelen tavan mittaria pällistellen. Moinen Knight Rider-Look kun ei ole oikein omaan makuun... ;)
Tosin onhan se toisaalta erikoinen, mutta ehkä vähän liiankin erikoinen mulle.
Näyttääkös toi muuten jäljellä olevan polttoaineen litroina? Vai miten toi polttoaine mittari toimii? Ja kuinka tarkka se on?
Tosin onhan se toisaalta erikoinen, mutta ehkä vähän liiankin erikoinen mulle.
Näyttääkös toi muuten jäljellä olevan polttoaineen litroina? Vai miten toi polttoaine mittari toimii? Ja kuinka tarkka se on?
-
- -
^Jaa, onko luetun ymmärtämisessä jotain heikkoa? ;)
Ei. Sulla on käynyt siis hyvä tuuri Digifizin kanssa jos se ei ole vielä hajonnut. Jos matkamittari on mennyt nollille niin sitä tietoa ei siellä enää ole eikä siis saa mitenkään palautettua.
Itse luulin että tuo Digifizin asennus olis ollu heittämällä paikalle -tyyppinen. Siinähän tulee mukana palikka joka muuntaa ajonopeustiedon digitaaliseksi, kaikki muut tiedot on käsittääkseni suoraan muunnettavissa digitaalisiksi DAC:lla... Aina oppii jotain uutta.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”