Mk2 GTi -> GTi 16v muutoskatsastuspaperit
Valvoja: ffp jäsenet
Mk2 GTi -> GTi 16v muutoskatsastuspaperit
Jos jollain sattuu nurkissa pyörimään ko. dokumentteja, niin kiinnostaisi kovasti. Joko maahantuojan todistus vastaavuudesta, tai ETKAn tms. avulla tehty osavertailu alustan osista.
Kyseessä EV -> PL muutoskatsastus, jos tuolla nyt jotain merkitystä on. Oravannahkoja tai jotain osasia voin tarjota vaihdossa.
Kyseessä EV -> PL muutoskatsastus, jos tuolla nyt jotain merkitystä on. Oravannahkoja tai jotain osasia voin tarjota vaihdossa.
-
- -
- Viestit: 494
- Liittynyt: 2.7.2004 3:59
Tuossa jotain: http://ffp-motorsport.com/tuning/tunpics/mk2tekti.jpg
^ Jos tulostan tuolta sivulta tuon lapun niin hyväksyvätkö ne konttorilla tuon?
Tutulla miehellä oli 1,3 kone lauennut ja oli saanut sit halvalla 1,6 koneella varustetun lahon Golfin. Olivat vaihtaneet moottorin ja menneet viemään leimalle, niin olivat vaatineet joitain papereita. Olivat soittaneet Pörhölle, ei ollut Pörhöltä enää annettu, sit soittaneet ilmeisesti maahantuojalle, eikä sieltäkään.
Tutulla miehellä oli 1,3 kone lauennut ja oli saanut sit halvalla 1,6 koneella varustetun lahon Golfin. Olivat vaihtaneet moottorin ja menneet viemään leimalle, niin olivat vaatineet joitain papereita. Olivat soittaneet Pörhölle, ei ollut Pörhöltä enää annettu, sit soittaneet ilmeisesti maahantuojalle, eikä sieltäkään.
-
- -
- Viestit: 494
- Liittynyt: 2.7.2004 3:59
Ainaki Raahen pörhöltä saa tuon paperin mutta se ei riitä... Ja kopio ei kelpaa (pitää olla liikkeen leima ja allekirjoitus)... Hae konttorilta ne muutoskatsastuspaperit niin niisä on se varaosavertailu... Sen täytätät pörhöllä ja viet konttorille katsastuksen yhteydessä niin ei ongelmaa...
Onko varaosavertailu paperi ajoneuvokohtainen?
-
- -
- Viestit: 494
- Liittynyt: 2.7.2004 3:59
-
- -
- Viestit: 494
- Liittynyt: 2.7.2004 3:59
Minä taas tein ihan itse wordilla dokkarin, johon kävin pyytämässä leiman ja allekirjotuksen liikkeessä. Mitään ei kukaan liikkeessä tarkastanut, mutta osat oli katsottu varaosakalvoista (ei ollut ETKA:a vuonna 2000!). Leima paperiin ja allekirjotus, tuli hintaa nolla euroa.
Muutoski oli huima 1-6 -> 1.8 kaasari, leimalla kirjattii vain pelkkä lohko vaihdetuksi, kun kaasari, sytkä, laturi yms. oli samaa kuin ennen.
Muutoski oli huima 1-6 -> 1.8 kaasari, leimalla kirjattii vain pelkkä lohko vaihdetuksi, kun kaasari, sytkä, laturi yms. oli samaa kuin ennen.
Me ollaan yleensä kanssa tehty ite lappu, etkasta varaosanumeroihin perustuva vertailu katsastukseen vaikuttavista osista. Sitten merkkiliikkeestä leima paperiin niin kelpaa. Se on sitten liikkeestä kiinni veloittaako ne siitä leimasta mitään, ja kuinka tarkkaan sitä lappua ylipäätään syynäävät/tarkistavat, vai antavatko leimaa lainkaan.
Tais olla sen 15%, en nyt ole ihan satavarma eikä ole otekkaan täs käsillä. Juu ihmeen kauan ne siel välillä neljän viiden miehen kans ihmetteli..Noh pääasia et homma tuli taistelujen jälkeen hoidettua.Kori oli alkuperäinen -84 gti, joten sanoivat Pörhöllä et tämähän on ihan tarpeeton tarkastus mut tehdään ny pois alta kun kerran vaativat. On kuulemma aikoinaan onnistunu saamaan lapun ilman auton vilkasua mut tarkentaneet nykyään etteivät lyö katteettomia leimoja lappuihin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa