tekniikka 1,6-1,8
Valvoja: ffp jäsenet
tekniikka 1,6-1,8
elikkäs mitä muutoksia vaaditaan jettaan kun koneena on nyt 1,6 ja olisin vaihtamassa tilalle 1,8.esim onko jarruissa mitään eroa
-
- -
Eroa ainakin -84 on niin etujarruissa, kuin jarrutehostimessakin, 1.8:ssa on isompi tehosti ja paksumpi levy. Levyjä tosin myydään usein vain yhtä kokoa, eli sitä paksumpaa... ennen on saanut ainakin merkkiliikkestä kahta paksuutta.
Jaa mistä tiedän, no olen moisen swapin tehnyt aikanaan ja VW:n osakalvoista nuo tongittiin. Tosin sitä konetta ei sitten taas erota kukaan päällepäin, mikä se on, jos ei ole kovasti perehtynyt VW:n koneisiin. 1.6:ssa lukee nimittäin usein 1.8 lohkon kylessä kissan kokosilla kirjaimilla. Itse hiukan ihmettelin, kun kaavin mössöt koneen kyljestä pois ja siellä olikin 1.8 valu.
Jaa mistä tiedän, no olen moisen swapin tehnyt aikanaan ja VW:n osakalvoista nuo tongittiin. Tosin sitä konetta ei sitten taas erota kukaan päällepäin, mikä se on, jos ei ole kovasti perehtynyt VW:n koneisiin. 1.6:ssa lukee nimittäin usein 1.8 lohkon kylessä kissan kokosilla kirjaimilla. Itse hiukan ihmettelin, kun kaavin mössöt koneen kyljestä pois ja siellä olikin 1.8 valu.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”