Golf Vr6 jarruvalo ongelma
Valvoja: ffp jäsenet
Golf Vr6 jarruvalo ongelma
Nyt ilmestyi uusi ongelma auton kanssa. Ei välttävästi mikään iso ongelma mutta kumminkin. Eli jarruvalo syttyy noin kymmenen sekunnin kuluttua auton käynistämisestä. Mutta ne sammuu ja toimii normaalisti kun sammuttaa moottorin. En ole kerenny kummemmin käymään autoa läpi että missä on vika kun olen työmatkalla. Mutta ajattelin jos joku teistä fiksumista tietäisi ja olisi ehkä kokennu saman minkä minä ja ehkä osaisi auttaa. En osaa sanoa missä vaiheessa tämä on tapahtunut mutta kaveri huomas sen kun ajoi mun takana. Ja sen jälkeen kun luulin että vika oli vaan tilapäinen käynnistäessä auton uudestaan ja valon olevan pimeä niin se syttyi taas sen 10 sekunnin jälkeen palaamaan. En edes tiedä mistä pitäisi aloittaa etsiä ongelmaa... Toivottavasti joku voi hieman vihjailla missä vika olisi niin voisin heti aloittaa sen etsimistä kun tulen kotiin matkoilta ja saisin auton liikenteeseen. Jarrut toimii kumminkin ihan normaalisti ja ei näy mitään varoitus valoja tai mitään muuta kummaa. Niin ja kyseessä siis on kolmos koppanen Golffi vr6 -92.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”