Auto on Golf Tdi vm.99 66Kw AGR
Vaihdettu pumppu ja suuttimet, lisäksi PSI:n lastu.
VAG-COM kertoo tuollaisen vikakoodin, kun
tein potikka systeemin ahtopaineitten nostamiseksi.
(ei kestä tosiaankaan paljoa säätöä niin tulee heti vikakoodi)
Mitä kyseinen koodi mahtaa tarkoittaa???
Quantity adjuster (N146): Upper limit reached (VAG-COM)
Valvoja: ffp jäsenet
Nopealla guugletuksella löytyy jotain infoa vikakoodista.
esim: tämä
Jos nyt näin nopeasti arvailisin tuon ilmoituksen syytä, johtunee se siitä, että pumpun määränsäädin tekee jotain aivan muuta mitä ecu pyytää. Eli luultavasti tässä tapauksessa noilla evry-patenteilla saaduilla pyydetyillä arvoilla pumpun säätövarat loppuvat kesken.
esim: tämä
Jos nyt näin nopeasti arvailisin tuon ilmoituksen syytä, johtunee se siitä, että pumpun määränsäädin tekee jotain aivan muuta mitä ecu pyytää. Eli luultavasti tässä tapauksessa noilla evry-patenteilla saaduilla pyydetyillä arvoilla pumpun säätövarat loppuvat kesken.
-
- -
- Viestit: 4
- Liittynyt: 10.1.2004 1:42
autona audi -98 1.9 tdi 110 heppanen ei huolinu mitään vastuksia väliltä 120 - 570 sinne 2 ja 3 piuhan välille. Vikakoodi aina sama quantity adjuster fault. konekoodia en muista. :(
homma visnuttaa koska joihinkin vag konsernin autoihin homma näyttää pelittävän aika hyvin...
onko muilla kokemuksia kyseisestä?
ja mitkä säädöt on voimassa sillon kun hehkuvalo räpsyttää tuleeko sitä soppaa vastuksen määräämällä tavalla vai onko sielä joku oletus päällä?
homma visnuttaa koska joihinkin vag konsernin autoihin homma näyttää pelittävän aika hyvin...
onko muilla kokemuksia kyseisestä?
ja mitkä säädöt on voimassa sillon kun hehkuvalo räpsyttää tuleeko sitä soppaa vastuksen määräämällä tavalla vai onko sielä joku oletus päällä?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa