Gallup lastutetun VAG 1.8T koneen omistajille
Valvoja: ffp jäsenet
Gallup lastutetun VAG 1.8T koneen omistajille
Kysymys vain ja ainoastaan VAG 1.8T koneiden omistajille ja sen lastuttaneille:
1. Autosi merkki ja malli?
2. Mikä lastu?
3. Hinta?
4. Mitä muita tekniikan muutoksia?
5. Teho / vääntö? (Onko penkitetty? Missä?)
6. Kulutus?
7. Ongelmia?
Olen lueskellut aikas paljon eri topicceja aiheesta, mutta kaipaisin nyt ensi käden kokemusta juuri yllä mainituista asioista. Harkitsin jo vakavasti ABT:n 193hv:n lastua, mutta alkanut epäilemään... MTM on kovin kallis, mutta laadukkaan oloinen. Upsolute on epäilyttävän edullinen. jne..
1. Autosi merkki ja malli?
2. Mikä lastu?
3. Hinta?
4. Mitä muita tekniikan muutoksia?
5. Teho / vääntö? (Onko penkitetty? Missä?)
6. Kulutus?
7. Ongelmia?
Olen lueskellut aikas paljon eri topicceja aiheesta, mutta kaipaisin nyt ensi käden kokemusta juuri yllä mainituista asioista. Harkitsin jo vakavasti ABT:n 193hv:n lastua, mutta alkanut epäilemään... MTM on kovin kallis, mutta laadukkaan oloinen. Upsolute on epäilyttävän edullinen. jne..
Viimeksi muokannut petrij, 17.4.2005 12:07. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
1. Audi A4 1,8T -01 AVJ
2. Upsolute
3. Halpa, käytettynä hommattu!
4. Ei muuta
5. 187hv 281Nm (Mitattu Teku Oulu -03)
6. Vuoden keskikulutus 8,3l
7. Ei ongelmia toistaiseksi...
2. Upsolute
3. Halpa, käytettynä hommattu!
4. Ei muuta
5. 187hv 281Nm (Mitattu Teku Oulu -03)
6. Vuoden keskikulutus 8,3l
7. Ei ongelmia toistaiseksi...
Viimeksi muokannut Ritke, 14.4.2005 15:22. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
1. Seat leon 1.8T 20VT4, ARY
2. Upsolute oli ja meni, nyt Revo 4 bar
3. Bensapainen säätimen kanssa n.1100e
4. 2,5" putkisto alusta loppuun, forge by pass,
5. lupailevat putkella ja lastulla n.220hp / 350hp, ei käyty penkissä
6. kaupunki n.10l, maantiellä pääsee jopa 7l /100km
7. Osia vaihdeltu pirusti, n75, n249, neliveto präkää (ei selvillä) ahdin vaihdettu, kansi vaihdettu (paskaa koneeseen ja pox), moottorin lämpötila anturi vaihdettu. Lastun kanssa ei ongelmia, toimii kun muu auto vaan pelaa.
2. Upsolute oli ja meni, nyt Revo 4 bar
3. Bensapainen säätimen kanssa n.1100e
4. 2,5" putkisto alusta loppuun, forge by pass,
5. lupailevat putkella ja lastulla n.220hp / 350hp, ei käyty penkissä
6. kaupunki n.10l, maantiellä pääsee jopa 7l /100km
7. Osia vaihdeltu pirusti, n75, n249, neliveto präkää (ei selvillä) ahdin vaihdettu, kansi vaihdettu (paskaa koneeseen ja pox), moottorin lämpötila anturi vaihdettu. Lastun kanssa ei ongelmia, toimii kun muu auto vaan pelaa.
1. Audi S3 vm. 1999
2. MTM
3. Paljon...
4. Supersprint cat-back, Forge By-pass. Ohjelmaan ei vielä tehty muutosta putkelle...
5. 250hp/370Nm (Putken jälkeen luvataan 265hp/405Nm)
Edit. Penkitetty 270.5hp/410Nm Sporttiautossa Naantalissa 27.8.05
6. n. +0.5l/100km
7. Ei mitään...
2. MTM
3. Paljon...
4. Supersprint cat-back, Forge By-pass. Ohjelmaan ei vielä tehty muutosta putkelle...
5. 250hp/370Nm (Putken jälkeen luvataan 265hp/405Nm)
Edit. Penkitetty 270.5hp/410Nm Sporttiautossa Naantalissa 27.8.05
6. n. +0.5l/100km
7. Ei mitään...
Viimeksi muokannut Teemu M, 2.9.2005 7:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1. GOLF GTI 1998
2. Olisko Hestec (Harisella kuitenkin tehty)
3. 650e
4. vaikuttaako? takavaimennin(Supersprint) ja vapaavirt.suodatin (K&N)
5. 177hp/279nm 95oct 23.4.04 - 187hp/296nm 98oct 22.6.04, molemmat penkitetty S. Harisella, myös ennen lastutusta.
6. Vakiokulutus + 0.5-1l/100km
7. Ei mitään ongelmia
2. Olisko Hestec (Harisella kuitenkin tehty)
3. 650e
4. vaikuttaako? takavaimennin(Supersprint) ja vapaavirt.suodatin (K&N)
5. 177hp/279nm 95oct 23.4.04 - 187hp/296nm 98oct 22.6.04, molemmat penkitetty S. Harisella, myös ennen lastutusta.
6. Vakiokulutus + 0.5-1l/100km
7. Ei mitään ongelmia
Penkitys
1. VW Passat 1.8T Variant
2. Karala -> turbotec.com
3. ovh 690€ miinus jotain ;)
4. Ei
5. 185hv/285nm (penkitetty Karalalla renkaista)
6. Riippuu kaasujalasta.... Heh
7. Ei pitoo..... Liian vähän tehoo! ku nälkä kasvaa syödessä... Niinkuin kaikkihan sen tietää.
2. Karala -> turbotec.com
3. ovh 690€ miinus jotain ;)
4. Ei
5. 185hv/285nm (penkitetty Karalalla renkaista)
6. Riippuu kaasujalasta.... Heh
7. Ei pitoo..... Liian vähän tehoo! ku nälkä kasvaa syödessä... Niinkuin kaikkihan sen tietää.
1. Audi A4 1.8T -95
2. MTM
3. Sopiva
4. Forgen by-pass
5. 187hv / 290nm minkä MTM lupaa, ei ole penkitetty.
6. http://tankkaus.com/cardata.php?nr=3087
7. Nyhtänyt välillä enemmän, välillä vähemmän. ongelma välillä 2800-3500rpm
2. MTM
3. Sopiva
4. Forgen by-pass
5. 187hv / 290nm minkä MTM lupaa, ei ole penkitetty.
6. http://tankkaus.com/cardata.php?nr=3087
7. Nyhtänyt välillä enemmän, välillä vähemmän. ongelma välillä 2800-3500rpm
-
- -
- Viestit: 41
- Liittynyt: 16.2.2004 7:00
1. VW Golf GTi 1.8T ´03 AUM
2. Revo
3. 890€
4. Forge by-pass, Remus- takavaimennin
5. 210hp / 341Nm @ 1.5bar (AMW-Dyno)
6. 8,5 litraa / 100km
7. Lastutuksen jälkeen oli ahtopaineen 'nykimistä' lähellä maksimipaineita ja välillä myös alemmilla ahtopaineilla. Erinäisten yritysten jälkeen nykiminen vähentyi huomattavasti vaihtamalla uusi N75- anturi. Tällä uudellakin anturilla pientä nykimistä oli havaittavissa muutaman kuukauden ajan, mutta lopulta hävisi kokonaan.
2. Revo
3. 890€
4. Forge by-pass, Remus- takavaimennin
5. 210hp / 341Nm @ 1.5bar (AMW-Dyno)
6. 8,5 litraa / 100km
7. Lastutuksen jälkeen oli ahtopaineen 'nykimistä' lähellä maksimipaineita ja välillä myös alemmilla ahtopaineilla. Erinäisten yritysten jälkeen nykiminen vähentyi huomattavasti vaihtamalla uusi N75- anturi. Tällä uudellakin anturilla pientä nykimistä oli havaittavissa muutaman kuukauden ajan, mutta lopulta hävisi kokonaan.
Viimeksi muokannut petrij, 26.9.2006 13:29. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
1. vw passat 1.8t -99
2. karala
3. 690€
4. bsr:n 2.5" catback
5. Ilman lastua putkella 170hp. Lastulla 199hp / 298nm 98oct. (1.9 2005) karalan penkki
6. en ole huomannut eroa norm. ajossa
7. Lopulta halkes pakosarja ja pakopesä. Syy typerä ajotyyli.
2. karala
3. 690€
4. bsr:n 2.5" catback
5. Ilman lastua putkella 170hp. Lastulla 199hp / 298nm 98oct. (1.9 2005) karalan penkki
6. en ole huomannut eroa norm. ajossa
7. Lopulta halkes pakosarja ja pakopesä. Syy typerä ajotyyli.
Viimeksi muokannut tero_v, 25.3.2014 16:43. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
1.Skoda Octavia RS combi -04
2.Upsolute
3.400€
4.Simons catback, K&N kartio, Docpower bypass
5.221.5hv 345.8nm penkitetty AMW
6.jos polkee ni imee, muuten normal
7.ei vielä, ajettu noin kymppitonni.. Autolla 40tkm
2.Upsolute
3.400€
4.Simons catback, K&N kartio, Docpower bypass
5.221.5hv 345.8nm penkitetty AMW
6.jos polkee ni imee, muuten normal
7.ei vielä, ajettu noin kymppitonni.. Autolla 40tkm
Viimeksi muokannut hana79, 2.5.2006 19:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1.Audi a4 1.8T -96
2.Upsolute
3.400€
4.Dump-valve, Forgen By-pass, Simons-putkisto
5.n.205/280 luulisin, ei penkitetty
6.kuluttaa minkä kuluttaa
7.Vaihdettua Forgen by-passin, kone nyki 1000-2500rpm pintakaasulla ja alle 1000 rpm kierrokset hyppii vedätyksen jälkeen... huomasin että dumppi haukkoo henkeä. Vika korjattu kiristämällä dumppia.
2.Upsolute
3.400€
4.Dump-valve, Forgen By-pass, Simons-putkisto
5.n.205/280 luulisin, ei penkitetty
6.kuluttaa minkä kuluttaa
7.Vaihdettua Forgen by-passin, kone nyki 1000-2500rpm pintakaasulla ja alle 1000 rpm kierrokset hyppii vedätyksen jälkeen... huomasin että dumppi haukkoo henkeä. Vika korjattu kiristämällä dumppia.
Viimeksi muokannut Marko84, 15.9.2005 17:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1. Audi A4 1.8T -00
2. Revotechnik
3. n. 800e
4. Bsr 3" downpipe+Katti, Bsr 2.5" putkisto, Forge 007P bybass
5. Luvattu 222hp/330Nm(?). Penkitetty Vaasan Tekussa 176hp (29.9.05), oli ahtovuoto ja N75-venttiili rikki.
6. Kaupunki-ajo 9.3l, maantie 7.9l
7. Ahdot laskee liikaa vedätyksen aikana. Vika vai ominaisuus...
Talven aikana tarkoitus käydä uudelleen penkittämässä, jotta saadaan kunnon tulokset, keväällä tulee isompi välijäähdytin, samcon letkut ja isommat suuttimet.
2. Revotechnik
3. n. 800e
4. Bsr 3" downpipe+Katti, Bsr 2.5" putkisto, Forge 007P bybass
5. Luvattu 222hp/330Nm(?). Penkitetty Vaasan Tekussa 176hp (29.9.05), oli ahtovuoto ja N75-venttiili rikki.
6. Kaupunki-ajo 9.3l, maantie 7.9l
7. Ahdot laskee liikaa vedätyksen aikana. Vika vai ominaisuus...
Talven aikana tarkoitus käydä uudelleen penkittämässä, jotta saadaan kunnon tulokset, keväällä tulee isompi välijäähdytin, samcon letkut ja isommat suuttimet.
octavia mark I 1,8T kombi
175hv, 255Nm, kulutus seiskan pintaan maantiellä ja pätkäajossa kasin pintaan. Turbotec Jyväskylässä penkitti vanhat arvot ja teki siltä pohjalta uuden chipin. n.700e maksoi 3v sitten. Lähtee kuin hauki rannasta.
Voimansiirto kestänyt hyvin, koska autoa ei ole rääkätty revittämällä ja sudittamalla, voi sitä polkaista sekuntia myöhemminkin pedaalin pohjaan kytkimen noston jälkeen. Alustassa eibach jouset ja konin sport iskarit, madallettu. Kova alusta, mutta äärettömän helppo ja vakaa ajettava auto.
niin ja putkisto oli puolesta välistä taakse rosteri remus. eipähän ruostu.
Voimansiirto kestänyt hyvin, koska autoa ei ole rääkätty revittämällä ja sudittamalla, voi sitä polkaista sekuntia myöhemminkin pedaalin pohjaan kytkimen noston jälkeen. Alustassa eibach jouset ja konin sport iskarit, madallettu. Kova alusta, mutta äärettömän helppo ja vakaa ajettava auto.
niin ja putkisto oli puolesta välistä taakse rosteri remus. eipähän ruostu.
1. VW Passat 1.8T
2. HPE-Systems
3. Halpa
4. Kartiosuodatin, putkisto
5. Valmistajan arvio n. 195Hv/280Nm Ei penkitetty
6. Ei mitään käsitystä??
7. Eipä ole ollut mitään ongelmia
2. HPE-Systems
3. Halpa
4. Kartiosuodatin, putkisto
5. Valmistajan arvio n. 195Hv/280Nm Ei penkitetty
6. Ei mitään käsitystä??
7. Eipä ole ollut mitään ongelmia
Viimeksi muokannut KariT, 27.1.2006 19:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1. seat leon 1,8t top sport 2003.
2.revo
3.sopiva
4.pro turbon cooleri,garret gt28rs,485 suuttimet,bsr downpipe/catbag,forge bybass,samcon kaikki letkut,vapaa virtaus suodatin,fidanza vauhtipyörä,sachsin rajumpi kytkin/paineasetelma/painelaakeri+muuta rojua.
5.328hv/476nm amw lappeenranta
6.paljon.
7.softan kanssa oli ongelmia ja poliisien
2.revo
3.sopiva
4.pro turbon cooleri,garret gt28rs,485 suuttimet,bsr downpipe/catbag,forge bybass,samcon kaikki letkut,vapaa virtaus suodatin,fidanza vauhtipyörä,sachsin rajumpi kytkin/paineasetelma/painelaakeri+muuta rojua.
5.328hv/476nm amw lappeenranta
6.paljon.
7.softan kanssa oli ongelmia ja poliisien
-
- -
- Viestit: 41
- Liittynyt: 16.2.2004 7:00
1. Audi A4 B6 1.8TQ
2. MTM190 (LMS)
3. ?€ (oli ostettaessa)
4. Ei muita muutoksia, vielä.
5. 190Hp / 310Nm (MTM ilmotus, ei penkitetty)
6. Matkaa 7,6l/100km, kaupunkia 8,5-9l/100km, riippuen kaasuläpän asennosta
7. Pitoa enemmän kuin tehoa, entisen passat 1.8t bsr steg1+:n jälkeen tuntuu kesäkelillä patalaiskalta, paino ja neliveto verottaa... Ei ongelmia muutoin. giev mroe power, plx?
2. MTM190 (LMS)
3. ?€ (oli ostettaessa)
4. Ei muita muutoksia, vielä.
5. 190Hp / 310Nm (MTM ilmotus, ei penkitetty)
6. Matkaa 7,6l/100km, kaupunkia 8,5-9l/100km, riippuen kaasuläpän asennosta
7. Pitoa enemmän kuin tehoa, entisen passat 1.8t bsr steg1+:n jälkeen tuntuu kesäkelillä patalaiskalta, paino ja neliveto verottaa... Ei ongelmia muutoin. giev mroe power, plx?
Viimeksi muokannut FrankSurf, 10.8.2007 9:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1. Vw passat 1.8t -99
2. Muukkonen (hollantilaisen käsialaa)
3. 700 (yksi päivvitys sisältyy hintaan)
4. Tommi´s billetin by bass
5. 150+/210+ 1,2bar. Ei vielä penkitetty
6. 98E ei suurta eroa vakioon
7. Nykäisy joskus kaasua päästäessä (en sanois ongelma)
2. Muukkonen (hollantilaisen käsialaa)
3. 700 (yksi päivvitys sisältyy hintaan)
4. Tommi´s billetin by bass
5. 150+/210+ 1,2bar. Ei vielä penkitetty
6. 98E ei suurta eroa vakioon
7. Nykäisy joskus kaasua päästäessä (en sanois ongelma)
Viimeksi muokannut Macce, 23.10.2006 22:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1. Audi TT 225 Quattro vm.2000
2. Karala
3. 500€
4. BSR Optiflow, Samco intakeletku, Forge bypass
5. Ei tietoa, 260-270hv luvattiin. Syksyllä koulun penkkiin
6. Kulutus tipahti 0.5 l/100km ajotietokoneen mukaan, nyt 8.7 l/100km
7. Nykii 1200-1500 rpm. Hengetön alle 2700 rpm. Mielestäni paska hankinta. En suosittele. Vikakoodit luettu, ei ongelmia.
2. Karala
3. 500€
4. BSR Optiflow, Samco intakeletku, Forge bypass
5. Ei tietoa, 260-270hv luvattiin. Syksyllä koulun penkkiin
6. Kulutus tipahti 0.5 l/100km ajotietokoneen mukaan, nyt 8.7 l/100km
7. Nykii 1200-1500 rpm. Hengetön alle 2700 rpm. Mielestäni paska hankinta. En suosittele. Vikakoodit luettu, ei ongelmia.
1. Golf GTI, 1.8 T vm -98
2. ABT
3. Tarkkaa hinta tietoa ei ole. Auto viritetty Saksassa ABT:llä. Vastaava viritys Suomessa noin 6000€.
4. Isompi turbo (kkk04), Sportti putki, vapaavirtaussuodatin, 5-vaiteen välitystä muutettu suuremmaksi.
5. Teho auton mukana tulleiden papereiden mukaan 235 hv. ja vääntö mustaakseni jotain luokkaa 350 nM.
6. Kulutus pienempi kuin vakiossa. Ehkä moin litran verran/100 km.
7. Autoon vaihdettu pääteaste. Paikallinen merkkiliike yritti laitaa sen lastun syyksi.
Nälkä kasvaa syödessä. Tehoja siis liian vähän. Turbo saisi vastata paremin, bypass venttiili siis vaihtoon.
2. ABT
3. Tarkkaa hinta tietoa ei ole. Auto viritetty Saksassa ABT:llä. Vastaava viritys Suomessa noin 6000€.
4. Isompi turbo (kkk04), Sportti putki, vapaavirtaussuodatin, 5-vaiteen välitystä muutettu suuremmaksi.
5. Teho auton mukana tulleiden papereiden mukaan 235 hv. ja vääntö mustaakseni jotain luokkaa 350 nM.
6. Kulutus pienempi kuin vakiossa. Ehkä moin litran verran/100 km.
7. Autoon vaihdettu pääteaste. Paikallinen merkkiliike yritti laitaa sen lastun syyksi.
Nälkä kasvaa syödessä. Tehoja siis liian vähän. Turbo saisi vastata paremin, bypass venttiili siis vaihtoon.
-
- -
- Viestit: 36
- Liittynyt: 18.8.2006 23:37
- Viesti:
1. Autosi merkki ja malli? Passat farkku -98
2. Mikä lastu? lms
3. Hinta? valmis kitti oli ostettaessa
4. Mitä muita tekniikan muutoksia? kokoputki + race katti, bypass + 2 mäntä dumppi, vahvempi kytkin...
5. Teho / vääntö? (Onko penkitetty? Missä?) n.190hv/310Nm st-motors (kadulla vakio tehot) 1.5 ahtoja.....
6. Kulutus? 8l ----> kaikki menee mitä tankkaa
7. Ongelmia? pieni ahdin,pakosarja tai pakopesä halki?,liian vähän tehoa...
2. Mikä lastu? lms
3. Hinta? valmis kitti oli ostettaessa
4. Mitä muita tekniikan muutoksia? kokoputki + race katti, bypass + 2 mäntä dumppi, vahvempi kytkin...
5. Teho / vääntö? (Onko penkitetty? Missä?) n.190hv/310Nm st-motors (kadulla vakio tehot) 1.5 ahtoja.....
6. Kulutus? 8l ----> kaikki menee mitä tankkaa
7. Ongelmia? pieni ahdin,pakosarja tai pakopesä halki?,liian vähän tehoa...
1. Autosi merkki ja malli? Golf GTI 1.8T '98
2. Mikä lastu? VoimaaCom
3. Hinta? Ovh 599€
4. Mitä muita tekniikan muutoksia? Ei muuta
5. Teho / vääntö? (Onko penkitetty? Missä?) ei mitattu (190hv/290Nm luvataan)
6. Kulutus? Ei mitattu, jotakuinkin samaa luokkaa kun vakio
7. Ongelmia? Ei ongelmia, pelkkää positiivista kokemusta ohjelmoinnista!
2. Mikä lastu? VoimaaCom
3. Hinta? Ovh 599€
4. Mitä muita tekniikan muutoksia? Ei muuta
5. Teho / vääntö? (Onko penkitetty? Missä?) ei mitattu (190hv/290Nm luvataan)
6. Kulutus? Ei mitattu, jotakuinkin samaa luokkaa kun vakio
7. Ongelmia? Ei ongelmia, pelkkää positiivista kokemusta ohjelmoinnista!
-
- -
- Viestit: 117
- Liittynyt: 21.9.2006 18:04
1. Vw passat 1.8T
2. Bsr steg1+
3. 620e
4. bsr 2,5" cat-back, bsr optiflow suodatin ja forgen by-passi.
5. 212hv/357Nm ei ole penkitetty bsrrän sivuilta vastaavan teholukemat.
6. kyllä päässy kaupunkissa 7,5l mut vähän innokkaammin ajaessa 10l
7. ei onkelmia.. ..vielä.. tyytyväisesti rullannu noilla 80tkm
2. Bsr steg1+
3. 620e
4. bsr 2,5" cat-back, bsr optiflow suodatin ja forgen by-passi.
5. 212hv/357Nm ei ole penkitetty bsrrän sivuilta vastaavan teholukemat.
6. kyllä päässy kaupunkissa 7,5l mut vähän innokkaammin ajaessa 10l
7. ei onkelmia.. ..vielä.. tyytyväisesti rullannu noilla 80tkm
Viimeksi muokannut vwpassat1.8t, 6.5.2009 10:39. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
1. Autosi merkki ja malli? Audi A4 1.8tq -96
2. Mikä lastu? Karala
3. Hinta? jaa-a
4. Mitä muita tekniikan muutoksia? ahdin,suuttimet,cooleri,apexin mittareita,putkisto,katti,downpipe
5. Teho / vääntö? (Onko penkitetty? Missä?) 1,3bar 313hp n.400nm karala
6. Kulutus? siinä 10pintaan
7. Ongelmia? toimi ku junan vessa
2. Mikä lastu? Karala
3. Hinta? jaa-a
4. Mitä muita tekniikan muutoksia? ahdin,suuttimet,cooleri,apexin mittareita,putkisto,katti,downpipe
5. Teho / vääntö? (Onko penkitetty? Missä?) 1,3bar 313hp n.400nm karala
6. Kulutus? siinä 10pintaan
7. Ongelmia? toimi ku junan vessa
-
- -
- Viestit: 13
- Liittynyt: 24.11.2006 11:20
1. Autosi merkki ja malli? VW GOLF GTI 1.8T -98
2. Mikä lastu? Upsolute
3. Hinta? 400€
4. Mitä muita tekniikan muutoksia? Forgen Dumppi, BMC-Vapaavirtauss. sebringin putkisto,paksummat alipaineletkut yms.
5. Teho / vääntö? (Onko penkitetty? Missä?) Upsoluten lupaamat:194+/ 270+ ,arvio 200-210hv. Ei lastutettu, menossa kyllä.
6. Kulutus? matka:8l,kaupunki:9.5l
7. Ongelmia? Alipaineletkut oli rikki, tehot!!
2. Mikä lastu? Upsolute
3. Hinta? 400€
4. Mitä muita tekniikan muutoksia? Forgen Dumppi, BMC-Vapaavirtauss. sebringin putkisto,paksummat alipaineletkut yms.
5. Teho / vääntö? (Onko penkitetty? Missä?) Upsoluten lupaamat:194+/ 270+ ,arvio 200-210hv. Ei lastutettu, menossa kyllä.
6. Kulutus? matka:8l,kaupunki:9.5l
7. Ongelmia? Alipaineletkut oli rikki, tehot!!
-
- -
- Viestit: 92
- Liittynyt: 15.12.2006 19:15
-
- -
- Viestit: 65
- Liittynyt: 19.1.2007 23:39
1. VW Passat Variant -98. AEB
2. Karalan lastu
3. Sopiva 600e
4. ei ole
5. Karal penkitti ennen ja jälkeen lastun, suuruusluokka 180hp/279nm. Ero vakioon selkeä!
6. About sama kun ilman lastua, kaupungissa 9-10 (max 52l/100km), maantiellä 6,5-8,5 l/100km
7. Eipä ole ollut ongelmia suurensuuria: tehoa on liian vähän, kitka tiehen kehno, posilisedät, liikennevaloissa jälkeenjääneet vilkkuvat kaukovalot jne. ...
2. Karalan lastu
3. Sopiva 600e
4. ei ole
5. Karal penkitti ennen ja jälkeen lastun, suuruusluokka 180hp/279nm. Ero vakioon selkeä!
6. About sama kun ilman lastua, kaupungissa 9-10 (max 52l/100km), maantiellä 6,5-8,5 l/100km
7. Eipä ole ollut ongelmia suurensuuria: tehoa on liian vähän, kitka tiehen kehno, posilisedät, liikennevaloissa jälkeenjääneet vilkkuvat kaukovalot jne. ...
1. Audi A3 1.8Ts Quattro (AJQ), vm. 1999
2. EMJ Power optimal
3. 550e
4. Supersprint race cat back- putkisto
5. Luvattiin 210-220hv / 310-320Nm (ei penkitetty)
6. Matka-ajo 7.1-7.3l/100km (keskin. 85km/h). Keskikulutus seka-ajossa n.9-10l/100km
7. Eipä kummempia. N75-vena ilmeisesti vaatii putsaamista, kun kaasun polkemisen jälkeen kaasua nostaessa vähän nykäisee, joskus. sama vaiva vaivasi jo ennen ohjelmointia - Muttei todellakaan mikään iso harmi. iloisesti kulkee nyt uudelleenohjelmoinnin jälkeen!
2. EMJ Power optimal
3. 550e
4. Supersprint race cat back- putkisto
5. Luvattiin 210-220hv / 310-320Nm (ei penkitetty)
6. Matka-ajo 7.1-7.3l/100km (keskin. 85km/h). Keskikulutus seka-ajossa n.9-10l/100km
7. Eipä kummempia. N75-vena ilmeisesti vaatii putsaamista, kun kaasun polkemisen jälkeen kaasua nostaessa vähän nykäisee, joskus. sama vaiva vaivasi jo ennen ohjelmointia - Muttei todellakaan mikään iso harmi. iloisesti kulkee nyt uudelleenohjelmoinnin jälkeen!
1. Seat cordoba cupra -00
2. Revo stage 1. Boost 6, timing 5 asetuksilla.
3. 800€ ?
4. Forge intake, bybass ja joku mufflexin yleismallin takapönttö. Lisäksi N249 venttiili ohitettu, mikä ei tosin dynotulokseen vaikuta mitenkään...
5. 211hv, 340nm. Suntech motorsportin penkki.
6. 6.5l maantiellä.
7. Jotain ihme nykimisiä ilmaantui, syyksi paljastui tulpat. Orkkis kytkin alkoi luistaa... Softa toimii niinkuin pitääkin.
2. Revo stage 1. Boost 6, timing 5 asetuksilla.
3. 800€ ?
4. Forge intake, bybass ja joku mufflexin yleismallin takapönttö. Lisäksi N249 venttiili ohitettu, mikä ei tosin dynotulokseen vaikuta mitenkään...
5. 211hv, 340nm. Suntech motorsportin penkki.
6. 6.5l maantiellä.
7. Jotain ihme nykimisiä ilmaantui, syyksi paljastui tulpat. Orkkis kytkin alkoi luistaa... Softa toimii niinkuin pitääkin.
-
- -
- Viestit: 51
- Liittynyt: 8.3.2007 18:40
1. 1.8 T Passat -02
2.APR
3.700
4.Forge bypass 2,5" putkisto,vapaavirtaussuodin (Simons,BSR)
5.Pelkän putkiston ja vaparin kanssa 157 hv,220Nm.Ohjelmoinnin jälkeen 196hv,332Nm. Penkitetty AMW Lappeenranta
6.Nätisti ajellen vie vähemmän mitä normaalisti
7.Ei muuta,kuin että luvattiin 205hv ja tuli "vain" 196..vääntöä tuli 10 enemmän mitä lupailtiin..ai niin ja kytkin meni seuraavana päivänä :)
2.APR
3.700
4.Forge bypass 2,5" putkisto,vapaavirtaussuodin (Simons,BSR)
5.Pelkän putkiston ja vaparin kanssa 157 hv,220Nm.Ohjelmoinnin jälkeen 196hv,332Nm. Penkitetty AMW Lappeenranta
6.Nätisti ajellen vie vähemmän mitä normaalisti
7.Ei muuta,kuin että luvattiin 205hv ja tuli "vain" 196..vääntöä tuli 10 enemmän mitä lupailtiin..ai niin ja kytkin meni seuraavana päivänä :)
-
- -
- Viestit: 4
- Liittynyt: 17.9.2007 17:07
1. VW Gollf GTi 1.8T -01
2. ECU muutos Motorbit
3. Ei paha
4. DP+TP (cat)
5. 212 hp / 312 Nm (Motorbit / Bapro chassis dynamometer )
6. about: 10 / 8,2/ 7 ja kulkee myös 95E
7. En tiedä johtuuko tästä, mutta pari kertaa auto ottanut blue screenit, muuten toiminut hyvin.
2. ECU muutos Motorbit
3. Ei paha
4. DP+TP (cat)
5. 212 hp / 312 Nm (Motorbit / Bapro chassis dynamometer )
6. about: 10 / 8,2/ 7 ja kulkee myös 95E
7. En tiedä johtuuko tästä, mutta pari kertaa auto ottanut blue screenit, muuten toiminut hyvin.
Viimeksi muokannut VAGkanzler, 7.11.2007 13:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1. Golf GTI -98
2. Harisen ohjelma
3. reilu tonni
4. Ahdin, pakosatsi, 3" downpipe ja 2,5" catback, 3" intake, keula cooleri, suuttimet, kytkin ja vauhtipyörä, isompi bensapumppu ja NX-hassukaasusetti. Penkituksen jälkeen tullut: virinokat, vesiruisku ja kylmän ilman saanti.
5. Penkitetty harisella 351hp ja 402Nm
6. n. 8,4l
7. Kytkin meni säädön jälkeen.
2. Harisen ohjelma
3. reilu tonni
4. Ahdin, pakosatsi, 3" downpipe ja 2,5" catback, 3" intake, keula cooleri, suuttimet, kytkin ja vauhtipyörä, isompi bensapumppu ja NX-hassukaasusetti. Penkituksen jälkeen tullut: virinokat, vesiruisku ja kylmän ilman saanti.
5. Penkitetty harisella 351hp ja 402Nm
6. n. 8,4l
7. Kytkin meni säädön jälkeen.
1. Seat Leon TS -03 AUQ
2. Karalan ohjelma
3. Ohjelma listahinta
4. KKK 04 päivitysahdin + Samco intakehose + paksumpikalvoinen bypass, muuten kaikki orkkista putkistoa myöten, eli ei ongelmaa leimalla.
5. 231 hv / 346Nm 1.1 bar
6. Noin +-0
7. Alussa ahdonnousun kans, mut tuli uus ohjelma mikä pelittää just niinku pitää.
2. Karalan ohjelma
3. Ohjelma listahinta
4. KKK 04 päivitysahdin + Samco intakehose + paksumpikalvoinen bypass, muuten kaikki orkkista putkistoa myöten, eli ei ongelmaa leimalla.
5. 231 hv / 346Nm 1.1 bar
6. Noin +-0
7. Alussa ahdonnousun kans, mut tuli uus ohjelma mikä pelittää just niinku pitää.
1. passat -99 1.8T
2. voimaa.com
3. entisen omistajan mukaan 400e
4. ei ainakaa vielä mitää
5. luvattu 190/280
6. ei tietoa vakiosta, nyt n. 7.5l/100 matkassa ja kaupungilla liikaa
7. Ei enää ainakaan
2. voimaa.com
3. entisen omistajan mukaan 400e
4. ei ainakaa vielä mitää
5. luvattu 190/280
6. ei tietoa vakiosta, nyt n. 7.5l/100 matkassa ja kaupungilla liikaa
7. Ei enää ainakaan
Viimeksi muokannut heller, 31.10.2008 17:44. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 29 vierailijaa