prkl kaksi pitkää viestiä kirjotin ja molemmilla kun painan lähetä niin menee kirjautumiseen ja viestiä häviää?
Sama asia nyt sitten tosi lyhyesti:
Tuleeko mieleen "alipaineen ulinan" syytä kun pumppu on uusittu ja letkut on ehjät. Tuntus kuuluvan sisään jarrutehostimen tienoilta. 1500-1800rpm kohdilla selkee ja isommilla kierroksilla lakkaa / ei kuulu enää. Turbon vihellystä / ujellusta ääni ei ole
Alh ja alipainepumpun ääni
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Re: Alh ja alipainepumpun ääni
Tuohon ylempään ongelmaan oma kokemus: Ihan samalla tavalla käynyt muutaman kerran, vahingoista viisastuneena kopioin tekstit varmuuden vuoksi ennen julkaisun painamista. En tiedä mistä johtuu, kun kirjautuneena olen koko ajan ja "muista minut" -kohta valittu. Ongelman näyttäisi pystyvän kiertämään sillä, että painaa ensin "esikatselu" ja sitten vasta julkaisee niin ei ole tekstit hävinneet.
Alipaineen ujelluksesta en osaa sanoa mistä voisi johtua. Voiko olla joku muu lähde, missä tilanteissa/nopeuksissa ulisee? Minulla joskus 1,9tdi:ssä isompaa akkua paikalleen tunkiessa irtosi huomaamatta alipaineletku ja ongelmina oli seuraavana aamuna töihin lähtiessä muistaakseni alaväännön sekä jarrutehostuksen täysi häviäminen, mutta ei minkäänlaista ääntä tai vikavaloa.
Alipaineen ujelluksesta en osaa sanoa mistä voisi johtua. Voiko olla joku muu lähde, missä tilanteissa/nopeuksissa ulisee? Minulla joskus 1,9tdi:ssä isompaa akkua paikalleen tunkiessa irtosi huomaamatta alipaineletku ja ongelmina oli seuraavana aamuna töihin lähtiessä muistaakseni alaväännön sekä jarrutehostuksen täysi häviäminen, mutta ei minkäänlaista ääntä tai vikavaloa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”