Kirjoitin äsken piitkän tekstin joka sitten hävisi.
Eli golf mk2 1.8 -89 pierburgin jollain 2e kaasuttimella.
Kaikki letkut, johdot ja tiivisteet vaihdettu. Käy todella hyvin mutta erittäin korkea tyhjäkäynti (ei kierrosluku mittaria), pystyy ajamaan ilman kaasun painamista.
Startti todella pitkä, oli sitten lämmin tai kylmä kone.
Ei nyi, rötää eikä sammuile.
Riittääkö tyhjäkäynnin säätö (en ole koittanut)
Vai oisko kyseessä joku muu vika. Kuitenki starttauskin kestää todella kauan, olisko josain silti vuoto?
VW golf mk2 tyhjäkäynti.
Valvoja: ffp jäsenet
Re: VW golf mk2 tyhjäkäynti.
Tarkista, että kaasuttimen takana, oikealla oleviin johtoliittimiin tulevat johdot ovat ehjät.
Kuvassa siis vasen yläkulma.

Katkos tuon pyöreän mokkulan johdoissa sai aikaan korkean tyhjäkäynnin (3/4 säädin ei pelaa oikein) ja autolla saa huristella koskematta kaasuun.
Kuvassa siis vasen yläkulma.

Katkos tuon pyöreän mokkulan johdoissa sai aikaan korkean tyhjäkäynnin (3/4 säädin ei pelaa oikein) ja autolla saa huristella koskematta kaasuun.
Re: VW golf mk2 tyhjäkäynti.
jii_bee kirjoitti:Tarkista, että kaasuttimen takana, oikealla oleviin johtoliittimiin tulevat johdot ovat ehjät.
Kuvassa siis vasen yläkulma.
Katkos tuon pyöreän mokkulan johdoissa sai aikaan korkean tyhjäkäynnin (3/4 säädin ei pelaa oikein) ja autolla saa huristella koskematta kaasuun.
Täytyy asia tarkistaa, kiitos vinkistä.
Re: VW golf mk2 tyhjäkäynti.
Tuon ohjeen kun olisin tiennyt parikymmentä vuotta sitten kun ykköskoppaisesseen Golfiin virittelin 1,8 koneen.
Tyhjäkäynti oli silloin todellinen ongelma.
Tyhjäkäynti oli silloin todellinen ongelma.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa