Seat Cordoba mk1
Valvoja: ffp jäsenet
Seat Cordoba mk1
Mahtaakohan joku muistaa ollenkaan mikä on tankin anturin vastusarvot? Sais vaan cordoban mittariston toimimaan mk 1 caddyyn kun rakentanut tuon mittariston ja sähköt siihen, mutta tankin anturi sitten ei kyllä passannut tähän.
Re: Seat Cordoba mk1
Kyllä minulla vaan pelaa mk1 Cordoban mittaristo mk1 Caddyn alkuperäisellä anturilla.
Re: Seat Cordoba mk1
Markus L kirjoitti:Kyllä minulla vaan pelaa mk1 Cordoban mittaristo mk1 Caddyn alkuperäisellä anturilla.
ELi tarkennetaas vähän, että olen noi MK1 cordoban Ahu sähköt vetänyt kaikki sinne ja auto toimii muuten mutta juuri tämä tankin tiedot vaan ei tule. Niin eli sullakin on ne cordoban sähköt ihan sinne vedetty? olikohan nyt musta-violetti juuri tämä anturille menevä sähkö ja paluu sitten musta, anturin sähköt menee siitä caddyn kuskin penkin takaa suoraan,
Viimeksi muokannut Hotoks, 28.3.2020 13:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Seat Cordoba mk1
Kun caddyssähän oli alkujaan tälläinen myöäs siellä,

Ja ymmärtääkseni juuri sitten cordobassa tuleekin 12V tuolle anturille, Tokihan tässä on nyt voinut se perinteinen käydä että anturi vaan tankissa täysin jumissa. Kun en saanut pelittää tuollaisella jälkiasennus mittarillakaa joka on kumminkin säädettävissä.

Ja ymmärtääkseni juuri sitten cordobassa tuleekin 12V tuolle anturille, Tokihan tässä on nyt voinut se perinteinen käydä että anturi vaan tankissa täysin jumissa. Kun en saanut pelittää tuollaisella jälkiasennus mittarillakaa joka on kumminkin säädettävissä.
Re: Seat Cordoba mk1
Minun Caddyssä ei ole muuta cordoban sähköistä kuin mittaristo. 8 vuoden takaisissa muistiinpanoissa ei lukenut muuta kuin musta-violetit piuhat yhdistetty. En sitten tiedä, onko -84 ja -89 varmasti samalla anturilla.
Re: Seat Cordoba mk1
[quote="Markus L"]Minun Caddyssä ei ole muuta cordoban sähköistä kuin mittaristo. 8 vuoden takaisissa muistiinpanoissa ei lukenut muuta kuin musta-violetit piuhat yhdistetty. En sitten tiedä, onko -84 ja -89 varmasti samalla anturilla.[/quote]
Joo kun itsellä toi ainakin osoittanut että tarvii olla kaikki mahdolliset sähköt kun on täys TDI nyt, ja mitä nyt tosta kuvasta ymmärrän että olis jokin virran tasaaja 10voltiks, Täytyy vaan varmaan tiputtaa tankki alas että onko se anturi siellä oikeesti ehjä,
Joo kun itsellä toi ainakin osoittanut että tarvii olla kaikki mahdolliset sähköt kun on täys TDI nyt, ja mitä nyt tosta kuvasta ymmärrän että olis jokin virran tasaaja 10voltiks, Täytyy vaan varmaan tiputtaa tankki alas että onko se anturi siellä oikeesti ehjä,
Re: Seat Cordoba mk1
Kyllä siellä tdi:n mittaristossakin on vastaava jännitteen säädin.
Kyllähän nuo kuvatut ongelmat sinne tankin suuntaan viittaa, jos kerta erillinen pa-mittarikaan ei toiminut (olettaen että se oli kytketty suoraan tankin liittimiin). Yleismittarilla tietty vois tarkistaa mitä vastus arvoja anturilta löytyy... Vai löytyykö mitään..
Kyllähän nuo kuvatut ongelmat sinne tankin suuntaan viittaa, jos kerta erillinen pa-mittarikaan ei toiminut (olettaen että se oli kytketty suoraan tankin liittimiin). Yleismittarilla tietty vois tarkistaa mitä vastus arvoja anturilta löytyy... Vai löytyykö mitään..
Re: Seat Cordoba mk1
pete73 kirjoitti:Kyllä siellä tdi:n mittaristossakin on vastaava jännitteen säädin.
Kyllähän nuo kuvatut ongelmat sinne tankin suuntaan viittaa, jos kerta erillinen pa-mittarikaan ei toiminut (olettaen että se oli kytketty suoraan tankin liittimiin). Yleismittarilla tietty vois tarkistaa mitä vastus arvoja anturilta löytyy... Vai löytyykö mitään..
Täytyy tutkiskella tuota kun kerkiää. Helppohan se ois mittaa kun ottaa vastusarvot nyt ja imaee pumpulla tankin tyhjäks. Voishan se olla ryytyny jumiin kun projektina ollu niin kauan auto ja nyt ajaa käyttöauton virkaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa