Säädökset muuttuu jatkuvasti, niin eihän näissä pieni ihminen pysy millään perässä.
Olenko nyt tulkinnut ihan oikein että nykyään vaadittaisiin;
- TUV -laput tai jokin todistus että kyseinen alustasarja on kyseiseen autoon ja akselimassoille tarkoitettu.
- Säätölaput arvot vihreällä tehdas säätöihin ja säätötodistuksesta pitäisi ilmetä mikä alusta auton alla on ollut ja missä korkeudessa säädettynä.
Onko jotain muuta huomioitavaa? Ilmeisesti tehdasarvoista saa poiketa, mikäli tuv- tai valmistajantodistuksessa ilmoitetaan uudet ohjearvot?
Omana potilaana farkku kolmonen (-99 ensirekisteröity), johon on istutettu TA-Technixin säädettävä alle. Säätömahdollisuudethan on varsin rajalliset, taka-akseli on jäykkä ja edessä voi pikkuisen pultinrei'illä pelata muttei ihmeisiin pysty. Onko siis toivoakaan? TUV -laputhan tuohon saa, mutta oma saksankielen taito on niin heikkoa, etten ainakaan äkkiseltään hoksannut mitään uusia ohjearvoja pyöränkulmille.
Säädettävän alustasarjan muutoskatsastus
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa