onko seuraava vika, vai auton ominaisuus:
2000 vuoden passat variant 1.8 20V koneella.
jos auto on tallissa pitkään (vaikka viikko pari) ovet auki, niin seuraava starttaus on JOSKUS pitkä (ei siis aina), samalla huomasin ettei bensapumppu pyöri, kun virrat kääntää päälle. lähtee aina lopulta käymään, mutta vaatii sen n. 10 sekunnin avaimen käännön.
mutta, jos ensimmäiseksi laittaa kaikki ovet kiinni, lukitsee auton kaukosäätimellä, avaa kaukosäätimellä ja kääntää virrat päälle, bensapumppu hurisee selvästi hetken ja myöskin auto käynnistyy kuin palmun alta. tämä todettu jo monta kertaa.
autossa on tehdastekoinen hälytin + ajonesto, eikä mitään ylinmääräisiä vikakoodeja löydy.
aluksi luulin, että jos autosta on akun johdot irti, se "hukkaa" jonkin asetuksen, näin ei kuitenkaan ilmeisesti käy..
viewtopic.php?f=6&t=215255&p=1013567#p1013567
eli onko tässä jokin vika, vai puhutaanko vain ominaisuudesta?
3B passatin bensapumpun toiminta
Valvoja: ffp jäsenet
Re: 3B passatin bensapumpun toiminta
Ainakin itsellä Golf 4 GTi nosti bensanpaineet kun kuskin oven avasi. Eli pumppu kävi hetken.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Re: 3B passatin bensapumpun toiminta
Mainittakoon että mulla -98 1,8 20v vapari A3:ssa ei oo koskaan käynnistäny pumppua ovesta. Sais kyllä tehdä niin mun puolesta, mutta eipä tuossa sen pidempi vieteri tunnu olevan.
Onko tämmöisen sukupolven laitteissa vastaavaa paineenvaraajaa kun vanhemmissa ruiskuissa?
Onko tämmöisen sukupolven laitteissa vastaavaa paineenvaraajaa kun vanhemmissa ruiskuissa?
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa