Potilas on golf 3 vm 1992 vr6 automaattilaatikolla.
Autossa oli jälkiasenteinen varkaudenesto, jonka poistin, tämän jälkeen auto toimi normaalisti 4 päivää ja kun olin lähdössä liikenteeseen, ei lähtenytkään käyntiin. Tähän mennessä vaihdettua
Tulpat
Virranjakajan kansi
Pyörijä
Puola
Kampiakselin asentotunnistin
Virranjakaja
Kipinä löytyi virranjakajan kannen ja pyörijän vaihdolla, mutta bensansaanti taitaa olla ongelma, tulee kyllä mutta ei kovin suurella paineella.
Vikakoodeja tulee vain tuo g28 engine speed sensor, mikä tulee aina kun auto ei ole käynnissä.
Ei tosin lähde kyllä starttipilotillakaan käyntiin. Mikä voisi olla vikana?
golf vr6 automaatti, käynnistymisongelma
Valvoja: ffp jäsenet
Re: golf vr6 automaatti, käynnistymisongelma
Bensapumpun sähköissä olleet häiriöt korjattu, nyt kunstarttaa ei käynnisty, mutta kun lopettaa starttaamisen niin tulee pari 'pumpumpum' ihan kuin yrittäisi käynnistyä..
Re: golf vr6 automaatti, käynnistymisongelma
Onko tulpanjohdot oikeassa järjestyksessä?
Re: golf vr6 automaatti, käynnistymisongelma
Järjestys on katottu autodatan mukaan, virranjakajan kannesssa ykkönen noin klo 1 kohdillaan myöskin autodatan kuvan perusteella..
Re: golf vr6 automaatti, käynnistymisongelma
Elikkä axi oli oikeassa, katsoin autodatan kuvaa ns väärinpäin. Ykkönen yläkuoloon ja ajoitusmerkit kohdilleen niin pyörijä osoittaa alaviistoon pakopuolelle ja piuhat siitä lähtien 1-5-3-6-2-4.
Nyt lähtee käyntiin, muttei pysy käynnissä, kaasua painaessa kierrokset karkaa 3000-4000rpm. Seuraavaksi vaihtoon sytytysjohdot, vaikkakin mitatessa näytti ehjiltä.
Nyt lähtee käyntiin, muttei pysy käynnissä, kaasua painaessa kierrokset karkaa 3000-4000rpm. Seuraavaksi vaihtoon sytytysjohdot, vaikkakin mitatessa näytti ehjiltä.
Re: golf vr6 automaatti, käynnistymisongelma
Vika löytyi vihdoin!
Syypää tyhjäkäynnin puuttumiseen löytyi tyhjäkäntimoottorin jälkeen olevasta mustasta 'kotelosta'. Siellä oleva suodatin oli tukkinut ilmankierron kaasuläppäkotelolle.
Syypää tyhjäkäynnin puuttumiseen löytyi tyhjäkäntimoottorin jälkeen olevasta mustasta 'kotelosta'. Siellä oleva suodatin oli tukkinut ilmankierron kaasuläppäkotelolle.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot], Google [Bot] ja 23 vierailijaa