Kakkiksen koneswappi 1.8
Valvoja: ffp jäsenet
Kakkiksen koneswappi 1.8
Morjesta. Kummonen homma olisi sähköjen puolesta vaihtaa tommoseen ce1 1.6 kaasari kakkiseen ce2 1.8 ruiskutekniikka? Ymmärtämäni mukaan sulaketaulun suhteen vissiin täysin eri meininki uuden- ja vanhanmallin sähköjen välillä, vai kuin?
Re: Kakkiksen koneswappi 1.8
Eipä sinne taida jäädä kuin kattovalon johto alkuperästä, kaikki muut vaihettava takavalojen johtoja myöte. Näin ainaki itelläni.
Re: Kakkiksen koneswappi 1.8
Jos auto sisältä ihan hylsy niin sähköt aika nätti homma vaihtaa kokonaisuudessaan.
Re: Kakkiksen koneswappi 1.8
Moi,
Itselläni on kakkiksen tekniikanvaihto (1.3 bensa -84 --> 1.8 1-pisteruisku -90) menossa ja huomasin sähöjä pähkäillessäni, että ratissa olevat liittimet, virtalukko mukaan luettuna, ovat erilaiset uusilla ja vanhoilla sähköillä. Itse päädyin siihen, että vaihdan uusiin sulakerasialle meneviin johtonippuihin vanhat liittimet.
-Ari
Itselläni on kakkiksen tekniikanvaihto (1.3 bensa -84 --> 1.8 1-pisteruisku -90) menossa ja huomasin sähöjä pähkäillessäni, että ratissa olevat liittimet, virtalukko mukaan luettuna, ovat erilaiset uusilla ja vanhoilla sähköillä. Itse päädyin siihen, että vaihdan uusiin sulakerasialle meneviin johtonippuihin vanhat liittimet.
-Ari
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 43 vierailijaa