-97 Passat vanhemmalla AHL:lla eli aluimusarjalla, puolajakaja suoraan kaasuläppäkotelon alla mihin ei yllä mistään. Joutuuko tosiaan purkamaan sen pois että saa puolajakajan päästä sytkäjohdot irti ja takasin, vai oisko jollain jotain hyvää temppua neuvoa.
Ja toinen kysymys: sopiiko muovi-imusarjaisen AHL:n kaasuläppäkotelo aluimusarjaiseen AHL:ään?
Passat 1.6 -97 AHL kikkaa tulpanjohtojen vaihtoon?
Valvoja: ffp jäsenet
Re: Passat 1.6 -97 AHL kikkaa tulpanjohtojen vaihtoon?
Kyllähän tuosta muistaakseni pitää purkaa, pako kysyy mikä on puolajakaja:)? Miksi vaihtamassa johtoja?
Re: Passat 1.6 -97 AHL kikkaa tulpanjohtojen vaihtoon?
nooh, mikä tuo nyt sitten on viraliselta nimeltä http://www.motonet.fi/fi/varaosatuote/1 ... oneuvo=628
Re: Passat 1.6 -97 AHL kikkaa tulpanjohtojen vaihtoon?
Juu kyl tiesin mitä tarkotit mut outu nimi, han puolaks sanonu mut joo muistaakseni pitää ottaa pois jos ainaki puolan vaihtaa. Onko käynti ongelmia vai?
Re: Passat 1.6 -97 AHL kikkaa tulpanjohtojen vaihtoon?
On joo, tuppaa tyhjäkäynti nousemaan omia aikojaan, ja kierrokset jää ylös välillä muutenkin.
Tulpanjohdot tai johdon tosin joutuu vaihtaa siksi, kun sen tulppia vaihtaessa itte hajotin, mutta käyntiongelmat oli siis jo ennen tätä.. samapa se on sitten irrottaa se kaasuläppäsysteemi ja vilkasta samalla puolan kunto onko halkeamia tms. Lisäksi kun sammuttaa auton, jos tuo vika päällä, eli kierrokset ylhäällä, niin ei lähde heti käyntiin. Viat esiintyy vaan kun moottori on lämmin.
Tulpanjohdot tai johdon tosin joutuu vaihtaa siksi, kun sen tulppia vaihtaessa itte hajotin, mutta käyntiongelmat oli siis jo ennen tätä.. samapa se on sitten irrottaa se kaasuläppäsysteemi ja vilkasta samalla puolan kunto onko halkeamia tms. Lisäksi kun sammuttaa auton, jos tuo vika päällä, eli kierrokset ylhäällä, niin ei lähde heti käyntiin. Viat esiintyy vaan kun moottori on lämmin.
Re: Passat 1.6 -97 AHL kikkaa tulpanjohtojen vaihtoon?
Lämpötila-anturihan tuo taitaa olla sippi..
Kertoo että moottori ois kylmä aina vaikka lämmin oliskin..
Kertoo että moottori ois kylmä aina vaikka lämmin oliskin..
Re: Passat 1.6 -97 AHL kikkaa tulpanjohtojen vaihtoon?
Juu lämpötila-anturi voi rikki, imuvuoto ja likanen kaasuläppä voi aiheuttaa tota.
Re: Passat 1.6 -97 AHL kikkaa tulpanjohtojen vaihtoon?
Okei, täytyypä vaihtaa lämpötila-anturi. Jotenkin olen vaan ollu luulossa että aiheuttais lämpömittarin seilaamista (myös). Tuossa lämpö nousee normaalisti noin 90-asteeseen ja pysyy siinä. Osa on ilmeisesti tämä:
http://www.motonet.fi/fi/varaosat/628/6 ... ne-Anturit
No, eipä nyt avaa suoraan, mutta tuo osanro 37-3378 ?
Imuvuotoon en jaksa uskoa kun en sellasta mistään ole paikallistanut. Kaasuläpän putsaan samalla kun se kotelo kumminkin pitää irrottaa että pääsee sytkäjohdon/johdot vaihtamaan. Mikä tuo kaasuläpän sopeutusjuttu on, ei kai sitä tuossa tarvi tehdä kun vaijerikaasulla. Tai jos tarvii niin miten.
http://www.motonet.fi/fi/varaosat/628/6 ... ne-Anturit
No, eipä nyt avaa suoraan, mutta tuo osanro 37-3378 ?
Imuvuotoon en jaksa uskoa kun en sellasta mistään ole paikallistanut. Kaasuläpän putsaan samalla kun se kotelo kumminkin pitää irrottaa että pääsee sytkäjohdon/johdot vaihtamaan. Mikä tuo kaasuläpän sopeutusjuttu on, ei kai sitä tuossa tarvi tehdä kun vaijerikaasulla. Tai jos tarvii niin miten.
Re: Passat 1.6 -97 AHL kikkaa tulpanjohtojen vaihtoon?
Anturihan on siel kannen takaosassa, eli kurkkaa sinne minkälainen on. Testerillä hoituu toi kaasuläpän sopeutus mut vaik akku sit irti joksuks aikaa ni se oppii sen kyl ajan kanssa jos ei oo testerii.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 13 vierailijaa