Vw T5 ajovaloautomatiikan poisto.

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

MIlatek
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 23.11.2012 14:35

Vw T5 ajovaloautomatiikan poisto.

ViestiKirjoittaja MIlatek » 16.3.2016 19:04

Päivää, lyhyestä virsi kaunis. Kävin vaihteeksi normaalissa vuosikatsastus hommeleissa ja ajattelin rehellisyyden nimissä muutoskatsastaa renkaat samalla pakettiautooni... Katsastus kesti tunti viisitoista minuuttia ja kiitokseksi sain rekisteriotteeseen maininnan: Ajovalot ja sijoitus, ei mitään. Korjattava 7.4.16 mennessä.

Kysyin herralta että mikäs mikäs ja vastaus kuului että valorautani ( DRL Cobra puskurin alareunalla ) on laiton / laittomasti asennettu. Ilmoitin kiltisti että olen katsastanut autoni teillä jo 4 vuotta peräkkäin ja vaihtanut viallisen jännitteen lasku modulin ehjään, mutta häntäpä ei tarinani kiinnostanut.

Ongelmanani on siis seuraavanlaista, parkit kytkettynä Cobran keulaputki palaa kirkkaana, ajovalot kytkettynä se himmenee noin 50%. Valoautomatiikka kun sytyttää sekä ajovalot että putken himmeänä niin se lasketaan seisontavaloksi? ( Jotenkin näin asian käsitin ) Tällöin korkeus maasta pitäisi olla 350mm ja mulla se on noin 200mm maasta, jos pystyn jotenkin purkamaan ajovaloautomatiikan pois niin elän ymmärryksessä että kyseinen putki saisi olla 250mm maasta mitattuna? Tai tietty riippuu taas kerran insinööristä.

Mutta, se miksi kirjoitin niin... Onnistuuko ajovaloautomatiikan purku suoraan VagCom laitteella, vai onko autossani rele / valokatkaisija jota sorkkimalla saisin kaikki valot pysymään poissa ennenkun kytken joko parkit tai ajovalot päälle?

Auto on siis Vw T5 2.5tdi vm 2007. Kiitos avusta ja mahtavaa kevään alkua!

Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa