KKK14 turbo
Valvoja: ffp jäsenet
KKK14 turbo
Transporterin KKK14 turboa tutkinut jonka pitäisi olla kunnossa. Ihmetyttää että pitäisikö pakokaasujen päästä vapaasti hukkaportille menevän kanavan läpi kun turbo on pöydällä? Sulkeutuuko se vasta kun saa painetta pakoaukosta vai onko säätäjä mennyt?
Ei ymmärrä. Jos turbo on pöydällä, säätimen irrottamisessa ei pitäisi olla mitään erikoista.
Turbon päätylaippa (se johon pakoputki kiinnittyy) on neljällä (vai viidellä) ruuvilla kiinni; sen alla on itse hukkaportti.
Lämpöä (esim. kaasupilli), öljyä, naputusta, vääntöä... Niillä se yleensä irtoaa.
Olettaen nyt käyttötangon jumineen; jos itse läppä puuttuu, on edessä turbon vaihto ja vanhan läpän etsiminen pakoputkistosta.
Turbon päätylaippa (se johon pakoputki kiinnittyy) on neljällä (vai viidellä) ruuvilla kiinni; sen alla on itse hukkaportti.
Lämpöä (esim. kaasupilli), öljyä, naputusta, vääntöä... Niillä se yleensä irtoaa.
Olettaen nyt käyttötangon jumineen; jos itse läppä puuttuu, on edessä turbon vaihto ja vanhan läpän etsiminen pakoputkistosta.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”