Mikäköhän tuli kun -96 kolmosgolfi 1,4 mörkömoottorilla seisoi tyhjän akun takia nää kanta-hämeen kovemmat pakkaset ja nyt käydessään sytyttää öljynpainevalon? Voiko joku sopiva paikka vaan olla jäässä?
Pistin käyntiin enkä huomannut mitään. Irrottelin käynnistysjohdot ja kurkkasin mittaristoon, nii valo palaa ja sammutin samantien. Samalla tyhjäkäynti jostain syystä vähän yli 2000. Venttiilikoneisto äänsi, mutta ei mitenkään järkyttävästi, joten oletin sen johtuvan noin -18 asteisesta moottorista.
Mistäs lähetään liikkeelle?
Golf 3 1,4 AEX seisonnan jälkeen ö-valo syttyi
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
Volkkareissa on ollut havaittavissa tietyissä yksilöissä "kirouksia" Myös 1,8 ja 2,0 malleissa
nimimerkillä: moottori ei toiminut eikä mitään vikaa ei löytynyt ja moottori toimii taas... :)
Minä ostin omani "pikku" vikasena... sammuu noin 20 min ajon jälkeen ja sitten toimii huonosti kertoi edellinen omistaja.
Itse käytin pihassa 30min niin ei sammunut joten en tiedä pitääkö ajaa 20min ennenkuin vika tulee?
Puola ja katalysaattorin tukkeutumista on ehdotettu viaksi.
Jääkö näihin vikamuistiin viat vaikka akku olisi pois kytketty?
nimimerkillä: moottori ei toiminut eikä mitään vikaa ei löytynyt ja moottori toimii taas... :)
Minä ostin omani "pikku" vikasena... sammuu noin 20 min ajon jälkeen ja sitten toimii huonosti kertoi edellinen omistaja.
Itse käytin pihassa 30min niin ei sammunut joten en tiedä pitääkö ajaa 20min ennenkuin vika tulee?
Puola ja katalysaattorin tukkeutumista on ehdotettu viaksi.
Jääkö näihin vikamuistiin viat vaikka akku olisi pois kytketty?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”