tekniikanvaihto projekti menossa, vr-6 tekniikka 3-koriseen farkku golffiin.
normi farkun taka akselissa ei tuota kallistuksen vakaajaa ole, vr-6 mallista tuo löytyy, mutta akseli on erinlainen farkkuun verrattuna.
jos tuon vakaajan kuppiterällä leikkaa irti ja hitsaa kiinni farkun akseliin, mahtaako olla katsastusmiehen (tai naisen) mielestä silloin kelvolinen?
vai miten muut on tämän tehneet?
voiko jonkun virityspajan tekemä jälkiasennusvakaaja olla hyväksyttävä vaihtoehto, vai pitääkö se alkuperäinenkin vakaaja autosta löytyä?
mk-3 vr-6 taka akselin muutos
Valvoja: ffp jäsenet
Itse kokeilisin eka ilman. Sit jos vaatii, niin aftermarket vakaaja. Jos kukaan sellasta edes tekee? Vakaaja kuin vakaaja, ei siellä alkuperästä tarvii olla.
Viimesenä sit hitsaamalla, tosin täsmääkö pituus yms.
EDIT Näyttäs että käy, paitsi 4wd mallit. http://www.europerformance.co.uk/pages/ ... ct=2641785
Noh toi käy ainakin. Estate sarja.
http://www.europerformance.co.uk/pages/ ... duct=76987
Viimesenä sit hitsaamalla, tosin täsmääkö pituus yms.
EDIT Näyttäs että käy, paitsi 4wd mallit. http://www.europerformance.co.uk/pages/ ... ct=2641785
Noh toi käy ainakin. Estate sarja.
http://www.europerformance.co.uk/pages/ ... duct=76987
Takavakaajathan tulevat päistään kiinni iskarin pulttien alle. Variantin iskareiden alakiinnityspisteet ovat tavismalleja alempana, joten sellaisten vakaaja ei välttämättä passaa farkun akseliin.
Etuvetoiset "estate:t" ovat kaikki 4x100-akseleilla, joten eteen pitäisi hankkia vielä erikseen 5-pulttisen vakaaja tai käyttää vakiota.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa