Golf iv 1.8 t lataus ongelma?
Valvoja: ffp jäsenet
Golf iv 1.8 t lataus ongelma?
Noniin . Apua kaivataan. Eli viaksi on nyt ilmennyt se että ajaessa auton akku ei lataudu vaan virtaa kuluu niin paljo että kaikki valot syttyvät mittaristoon ja auto sammuu sen jälkeen. Eikä käymään enää. Akku tyhjä. Olen ostanut uuden akun ja vaihtanut jännitteensäätimen . Eikä apua ollut . Mistä lähden hakemaan vikaa .. Pikaista apua tarvitaan ,
-
- -
Re: Golf iv 1.8 t lataus ongelma?
täällä olisi ongelmana että laturi antaa 11.5v virtaa akulle, eikä hiilipaketin vaihtokaan auttanut. samalla myös toinen kysymys et pitäisikö toinen flekteistä pyöriä koko ajan kun auto on käynnissä, autossa siis automaatti ilmastointi
tosiaan kun antaa kierroksia n. 3000 niin merkkivalo rupeaa välkkymään, voisiko heräte piuhassa olla vika?
Katsoppas sinäkin se jännitteensäätimelle tuleva piuha ensin!
Muistaakseni sininen, kulkee imusarjan alta.
Jos kyseinen piuha ehjä niin jännitteensäätimessä vikaa. Ei tuossa oikein epäilystä muusta ole..
Muistaakseni sininen, kulkee imusarjan alta.
Jos kyseinen piuha ehjä niin jännitteensäätimessä vikaa. Ei tuossa oikein epäilystä muusta ole..
mitenkäs sitten jos ei ole ehjä?
Yleensä rikkinäinen pyritään korjaamaan tai vaihtamaan..
Itse tuolla tuntemuksen tasolla jos rupeaa ropaamaan niin suosittelen vahvasti googlen käyttöä jotta oikeasti tiedät mitä tai miten tehdä!
Itse tuolla tuntemuksen tasolla jos rupeaa ropaamaan niin suosittelen vahvasti googlen käyttöä jotta oikeasti tiedät mitä tai miten tehdä!
-
- -
Ennen autoissa meni ainakin startille jatkuva virta ISOA kaapelia pitkin ja maadoitusongelma startilla saattoi tyhjentää akun eli virta katosi runkoon?
Eli tarkoittaa että auto kyllä starttaa..
Hakuammuntaa , mutta yksi vikapaikka se tämäkin..?
Eli tarkoittaa että auto kyllä starttaa..
Hakuammuntaa , mutta yksi vikapaikka se tämäkin..?
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”