Moi,
Auto VW Golf IV '03 1,8t
Autossa syttyi tuossa yksipäivä moottorin merkkivalo ja kiikutin pirssin samantien huoltoon. Syyksi paljastui jumiutunut toisioilmapumppu joka oli saatu "kopistelemalla"? toimimaan. En kerennyt asiaa tuolloin sen kummemmin edes miettimään, sanoivat vain että pumppu kestää minkä kestää tuolla "korjauksella" mutta että tiensä päässä se on.
No tänään valo syttyi taas ja kun katsoin VCDS:llä niin vahvasti vaikuttaisi että tuo samainen pumppu siellä taitaa temppuilla?
Address 01: Engine Labels: 06A-906-032-AUM.lbl
Part No: 06A 906 032 HJ
Component: 1.8L R4/5VT G 0002
Coding: 11500
Shop #: WSC 66565
VCID: 6DD12F3F276425764F5-5072
WVWZZZ1JZ3B140742 VWZ7Z0C6989898
1 Fault Found:
16795 - Secondary Air Injection System
P0411 - 35-00 - Incorrect Flow Detected
Readiness: 0000 0000
Missä kohti tämä pumppu on ja onkohan paha rasti vaihtaa itse? Huollossa pumpun hinta vaihtotyön kanssa olisi ollut hivenen rasvainen, ~800€ niin arvelin että josko sen kuitenkin saisi itse vaihdettua..
Mikähän tuon pumpun virallinen englannin kielinen nimi olisi, auxliary secondary pump?
Toisioilmapumppu
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa