bkd isommat suutinkärjet ja vakio-ohjelma
Valvoja: ffp jäsenet
bkd isommat suutinkärjet ja vakio-ohjelma
Suunnitelmissa on ollut toteuttaa bkd-octavian viritysprojekti. Kyseessä on kuitenkin käyttöauto ja senpä takia olen miettinyt voisiko projektin toteuttaa osissa. Tässä vaiheessa kysymys kuuluukin: Onko auto ajokelpoinen jos vaihdatan suutinrunkoihin isommat kärjet (esim. Firad 120) ja asennan suuttimet autoon mutta en kuitenkaan uudelleen ohjelmoi sitä heti. Onko kellään kokemuksia?
Itse aloittaisin osissa toteutuksen ahtimen päivityksestä... tai kytkimen, riippuen kytkimen kunnosta ja teho-/vääntötavoitteista. Suuttimet sitten viimeisenä juuri ennen ohjelmointia.
En osaa sanoa kuinka pumpparikoneet reagoi huomattavasti suurempiin suuttimiin, luultavasti ainakin savua alkaa syntymään :)
Toki jos kerrot hieman tarkemmin kokonaissuunnitelmasta niin saat todennäköisesti täsmällisempiä ohjeita ja vinkkejä...
En osaa sanoa kuinka pumpparikoneet reagoi huomattavasti suurempiin suuttimiin, luultavasti ainakin savua alkaa syntymään :)
Toki jos kerrot hieman tarkemmin kokonaissuunnitelmasta niin saat todennäköisesti täsmällisempiä ohjeita ja vinkkejä...
Vaiheittain jos meinaat niin ehdottomasti turbo ensiksi vaihtoon, säilyy se entinen ahdin ehjänä mahdollista myyntiä varten. Orkkissuuttimilla jää 200 vielä haaveeksi jos meinaa että duraatiot pysyy järkevinä. Isommalla ahtimella voi ajella huoletta pidemmänkin aikaa, isompien suutinten vaihdon jälkeen sitten ohjelmointiin asap.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 6 vierailijaa