1.9TD Caddy Mk1

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Tomez
-
Viestit: 6
Liittynyt: 19.7.2015 8:26

1.9TD Caddy Mk1

ViestiKirjoittaja Tomez » 5.9.2015 7:47

Vaihdoin ventosta cadiin koneen (AAZ) ja sain ahtomittarin paikalle eli osaako joku viisaampi kertoa miksi ahtopaineita on liikaa (1.1bar)? Vakio ahdin ja kello paikal eikä ole kelloa kiristetty. Syöttöjä pikkasen lisätty mut ei pitäisi ahtoja nostaa jos vaa kello aukee tietyissä ahtopaineessa. Jostai luin et näissä on joku pop-off valve ja aukee 0.8bar?? Vai olenko ymmärtäny väärin :)?!? Ja vielä osaako joku kertoa mitä virkaa pumpussa olevan piuhan/anturin tarkotus on (pumpun alaosassa 2 johtoa)? Ajoneston poistin jo ja hyvin tuntuu toimiva ilman et olisi niitä johtoja pumpun alaosassa kytketty mihinkään. Ja vinkkejä otan vastaan miten sais kotikonstein pumpusta lisää irti.. ;) Kiitos jo etukäteen neuvoista.

Ja vielä tuli mielee että onko 1.6D nokka-akselista hyötyä AAZ:ssa? Kokemuksia? Jotku sanoo et olis imupuoli kauemmin auki mut jos joku osaa antaa selkeen vastauksen tähän ni ei tuu turhaa kokeiltuu ;)

Lisää kysymyksii vaa tulee mielee.. xD
Missä vika ku on tosiaan konee vaihdos cädis ja latausvalo palaa kokoajan vaik laturi lataa ihan normaalisti (14.4). AAZ oma laturi paikalla..

teem0852014
-
Viestit: 165
Liittynyt: 5.5.2014 16:30

ViestiKirjoittaja teem0852014 » 5.9.2015 14:44

Ahtokara vaihtoon tai sen muokkaus. Siinä varmaan helpoin tapa pumpun viilaamiseen.

Tomez
-
Viestit: 6
Liittynyt: 19.7.2015 8:26

ViestiKirjoittaja Tomez » 10.9.2015 6:06

No nyt selvis miks on liikaa ahtoi.. Kelloon tulee ahto paine JA alipaine.. Satuin huomaaman ku kaveri haki venton mis aaz. Mut eipä oo läheskää nii ripee enää ku laitto alipaine letkun kellolle. Pitäis ehkä vähän kiristää et nousis ahdot vähä nopeemmi

pete73
-
Viestit: 2110
Liittynyt: 11.2.2011 17:45

ViestiKirjoittaja pete73 » 10.9.2015 10:00

Ei kai sinne ole suoraan alipainetta kytketty? Siinä kun pitäisi olla magneettiventtiili välissä joka päästää alipaineen vain silloin kun ahtoja ei tarvita

Tomez
-
Viestit: 6
Liittynyt: 19.7.2015 8:26

ViestiKirjoittaja Tomez » 11.9.2015 14:41

Jep pitäis se venttiili olla välis. Laitoin suoran alupaineen ni ei oikee nostanu enää paineit. Pitää kello vaihtaa parempaan

pete73
-
Viestit: 2110
Liittynyt: 11.2.2011 17:45

ViestiKirjoittaja pete73 » 11.9.2015 14:58

Jos ei siellä ole noita osakuormakevennyksen ohjauslaitteita paikoillaan ja toiminnassa niin jätä se alipaine suosiolla kokonaan pois ja säädä kellon tangosta maksimiahtopaine sopivaksi. Sitä alipainetta ei tarvita (tietääkseni) millään tavalla ahtopaineen hallintaan silloin kun konetta kuormitetaan...


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] ja 39 vierailijaa