Pitäisi tuo nappikäynnistys saada poistettua ja normaali avainkäynnistys taas laittaa pelittämään, miten tämä onnistuu?
Nyt avaimesta käännetään virrat päälle jonka jälkeen painetaan napista joka on ratinaluspahvissa kiinni josta auto starttaa. Virtalukolta oli vedetty punainen johto ainakin napille. Käykö tuo niin että ottaa vain napin pois välistä ja vetää johdot yhteen napin takaa vai miten?
Vissiinkin edellisellä omistajalla oli vain virtalukon pohja niin loppu koska virtalukko ei toiminut kunnolla aluksi mutta nyt vaihdoin pohjan ja tuntuu virtalukko nyt pelittävän kunnolla.
Caddy nappikäynnistyksen ohitus
Valvoja: ffp jäsenet
Caddy nappikäynnistyksen ohitus
Viimeksi muokannut pekkude, 12.8.2015 5:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla meni vastaavan kolinan takia yhdet takaiskarit (weitec) vaihtoon. Molemmissa ihan pieni väläys jossain männän venttiilissä, tuntuu irto iskaria käsin liikutellessa merkityksettömältä mutta kolisuttaa auton koria todella häiritsevästi.
Mulla tosin kolahdus kuului samanlaisena piestäkin jousituksen edestakaisesta liikkeestä, jo muutama milli riitti... eikä se vielä vaikuttanut vaimentimien toimintaan havaittavasti.
Samoin toki ilmenee mikä tahansa muukin pieni löysä pyöräntuennassa.
Mulla tosin kolahdus kuului samanlaisena piestäkin jousituksen edestakaisesta liikkeestä, jo muutama milli riitti... eikä se vielä vaikuttanut vaimentimien toimintaan havaittavasti.
Samoin toki ilmenee mikä tahansa muukin pieni löysä pyöräntuennassa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”